Khamis, Februari 18, 2016

Heh! Kalau kita cakap tentang perkara sebenar yang berlaku di Selangor pada ketika ini, ramai la Macai Panas Punggung membuat penafian kerana tak mampu nak terima kebenaran.

Maka sebab itu ada yang tampil dan membela tindakan yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu dengan alasan - alasan yang hanya boleh dianggap sebagai membabi buta.

Walaupun kita kata Si Menteri Besar Cap Ayam tu melakukan pembaziran dengan membelanjakan Dana Rakyat secara membuta tuli, ramai yang kata diorang tak kisah duit diorang habis.

Sebaliknya diorang akan bagi alasan, setidak - tidaknya cukai pintu dan bil air dirumah mereka ditanggung oleh Rejim Pakatan Selangor tu. Itu pun dah lebih dari mencukupi bagi mereka.

Disebabkan alasan itulah diorang boleh menghalalkan semua salah laku dan pembaziran yang dilakukan oleh Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu. 

Waima Si Menteri Besar Cap Ayam tu melantik kroni - kroni dia sebagai proksi pun diorang tak kisah. Yang penting cukai pintu dan bil air dirumah diorang ditanggung oleh Rejim Pakatan.

Kalau sekali kita tengok, alasan yang diberikan itu jelas membuktikan bahawa Macai Pakatan Haprak cukup mudah untuk dirasuah. Bayar cukai pintu dan bil air pun dah cukup bagi mereka.

Tapi bagaimana pulak dengan peniaga - peniaga yang terpaksa tanggung kenaikkan untuk mendapatkan lesen perniagaan dibawah Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si MB Cap Ayam tu?

Adakah diorang berpuas hati dengan kenaikkan yang boleh dianggap 'Tak Masuk Akal' seperti ini? Dari kebiasaan yang diorang perlu bayar sebanyak RM 190, boleh naik sampai RM 740?
Punya Gila Babi diorang rompak duit rakyat. Tindakan yang dilakukan jelas takde bezanya dengan aRejim DAPigs Pulau Pinang yang merobohkan kedai orang Melayu. Ini bukannya nak membantu. Nak menjahanamkan perniagaan orang Melayu lagi ada la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping