Khamis, Februari 18, 2016

Alamak ai!!! Berapa kali kita nak kena pesan dengan rakyat. Jangan ditanya puak - puak DAPigs ni ke mana perginya duit yang diorang dapat. Bukannya ada faedah kalau kita tanya pun.

Apa yang kita kena ingat, puak - puak DAPigs ni dan Pakatan Haprak ni dari golongan orang yang Maksum, bersih dari segala dosa dan tidak pernah melakukan sebarang kesalahan di dunia ni.

Diorang ni dari kalangan orang yang alim belaka. Apa yang diorang buat semuanya hanya untuk menjaga kepentingan rakyat. Bukannya nak menjaga kantung poket diorang dan juga kroni.

Jadi, tak usah la kita nak menghabiskan masa mempersoalkan ke mana hilangnya duit hasil jualan tanah orang Melayu di Pulau Pinang yang dikatakan hampir berjumlah sebanyak RM 13 billion tu.

Yang sebelum ni orang dok mempertikaikan mengenai Dana Israel yang berjumlah sebanyak RM 1.2 billion tu pun puak - puak DAPigs masih lagi mendiamkan diri dan buat - buat pekak je.

Walaupun isu itu dibangkitkan oleh Bekas Pegawai Khas Si Lim Guan Eng, tapi DAPigs boleh buat - buat tak tau. Malah, diorang tak ambik sebarang tindakan pun terhadap dakwaan tersebut.

Padahal sewaktu isu tersebut dibangkitkan oleh pemimpin PAS, diorang sibuk kata nak ambik tindakan. Tapi kemudian bila dicabar, terus Hilang Buah Kerandut puak - puak DAPigs tu.

Kenapa diorang tak nak ambik tindakan? Pemaaf sangat ke puak - puak Chauvanist Kafir Harbi Haramjadah DAPigs ni? ATAU, diorang ada sesuatu yang nak disembunyikan dari rakyat?

Itulah sifat 'Telus' yang sering kali dijadikn bahan modal Politik Longkang puak - puak DAPigs ni. Kalau bercerita kat atas pentas, macam diorang ni dari kalangan orang yang Maksum belaka. Tapi hakikatnya, "Lancau" pun takde!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. nak perintah ikut umar ab aziz konon...mana abg mat..kenapa senyap je isu ni...tak berani komen dap ye...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping