Khamis, Februari 18, 2016

Memang terbaik la!!! Si Mat Sabu tu yang pandai - pandai buat taik, Si Gay Tua ni pulak ajak orang ramai terutama dikalangan Macai Pakatan Haprak tu untuk sama - sama jadi tukang cuci.

Tapi, tak heran la. Spesis Si Gay Tua ni pun lebih kuran sama je dengan Si Mat Sabu dan pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak tu. Semuanya tak reti buat kerja lain selain dari menabur fitnah.

Sebelum ni, Si Gay Tua tu sendiri pernah berhadapan dengan perkara yang sama, disaman kerana menabur fitnah tanpa sebarang bukti yang sahih. Kali ini, giliran Si Mat Sabu tu pulak.

Disebabkan terlalu teruja sangat nak membuat dakwaan terhadap orang lain demi membangkitkan kebencian rakyat terhadap SPR, Si Mat Sabu tu telah disaman dan didapati bersalah.

Maka disebabkan itu Si Mat Sabu tu telah diarahkan oleh pihak mahkamah untuk membayar sebanyak RM 200 ribu kepada Bekas Timbalan Pesuruhjaya SPR sebagai ganti rugi.

Tapi, Si Mat Sabu tu takde duit. Jadi dia terpaksa berhadapan dengan tindakan untuk diisytiharkan sebagai MUFLIS kerana GAGAL menjelaskan bayaran tuntutan yang telah dibuat.

Dek kerana itu Si Gay Tua tu pun memulakan gerakan untuk mengutip duit dengan alasan kononnya nak membela Si Mat Sabu tu untuk membayar tuntutan sebanyak RM 200 ribu tu.
"Kami mengalukan mana-mana pihak yang berhasrat untuk sama-samamembantu meringankan beban sahabat kami (Mat Sabu). Keberanian beliau selama ini telah membangkitkan kelantangan dan kesedaran rakyat pelbagai kaum untuk bersama-sama memastikan institusi pengendali pilihan raya, SPR menjalankan tugas seperti yang kita tuntut dan kita harapkan," katanya ketika ditemui.
Hakikatnya, tindakan Si Gay Tua tu ternyata bertentangan dengan tuntutan agama Islam yang melarang umatnya bersubahat dengan perkara - perkara maksiat seperti menabur fitnah.

Sekiranya ada dikalangan umat Islam yang terlibat, maka mereka juga turut menanggung dosa yang sama seperti yang dilakukan oleh Si Pelaku seperti yang telah dibuat oleh Si Mat Sabu tu.

Takkan la hukum itu pun Si Gay Tua tu tak tau? ATAU mungkin dia sendiri pun tak kisah sebab dia bukannya ada agama. Dasar orang yang berfahaman Ateis macam Si Gay Tua ni semua benda Halal bagi dia. Kalau jolok bontot dia pun dia tak kisah!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Tak percayalah si Mat Sabu tu tak ada duit!

    BalasPadam
  2. Mat Sapu boleh kawtim sama Ah Eng, tak ada hal punya. Kan mereka umpama abang adik.

    Walau berapa kali kena saman pasti Ah Eng kawtim punya. Gay Tua tu lama-lama kecut juga.

    BalasPadam
  3. si tua di dlm...si muda di luar...sama sama tak guna.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping