Khamis, Februari 11, 2016

Nampak gayanya puak - puak DAPigs tu masih lagi tercari - cari buah kerandut diorang untuk menjawab isu berkaitan dengan Dana sebanyak RM 1.2 billion yang didakwa sebelum ini.

Sehingga artikel ini ditulis, puak - puak DAPigs tu masih lagi enggan mengambil tindakan terhadap Bekas Pegawai Khas Si Lim Guan Eng tu bagi menafikan dakwaan yang telah dibuat.

Soalnya, kenapa DAPigs masih takut nak ambik tindakan tersebut? Kenapa diorang takut nak memfailkan saman dan heret Mohamed Razali tu ke mahkamah kerana menabur fitnah?

Takkan la puak - puak DAPigs tu hanya sekadar nak mengharapkan rakyat terima penafian kosong yang dibuat sebelum ini dan melupakan terus dakwaan yang telah dibuat secara terbuka?

Walhal, isu yang dibangkitkan oleh Bekas Pegawai Khas Guan Eng tu bukannya baru sehari dua. Tapi ianya dah memakan masa lebih daripada 5 tahun. Itu pun DAPigs masih tak dapat nak jawab.

Jika sebelum ini, bukan main lagi puak - puak DAPigs tu berkokok kata diorang nak ambik tindakan terhadap pihak yang mendedahkan isu tersebut kepada umum. Tapi, sampai hari ni, takde tindakan pun yang dibuat.

Adakah pada ketika itu DAPigs hanya bikin GEMPAK nak ambik tindakan hanya semata - mata kerana yang telah membangkitkan semula isu tersebut terdiri dari kalangan pemimpin PAS?

Adakah DAPigs sebenarnya berhasrat nak saman pemimpin PAS tersebut tetapi terbantut sebab isu itu pada asalnya telah dibangkitkan oleh Bekas Pegawai Khas Si Guan Eng tu sendiri?

Adakah kemungkinan besar DAPigs takut nak ambik tindakan tersebut kerana mereka tau yang Si Mohamed Razali tu masih ada banyak rahsia mengenai hubungan mereka dengan Israel?

Pokok pangkalnya, tindakan DAPigs yang hanya sekadar mendiamkan diri dan mengharapkan rakyat lupa dengan dakwaan yang telah dibuat pasti akan memakan diri mereka juga akhirnya. Jangan diorang ingat rakyat ni mudah lupa!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dap kena bincang dgn Pan dulu sblum jawab atau saman sbb pemimpin Pan hebat2 blaka.

    BalasPadam
  2. kerajaan buat penafian dengan mengeluarkan bukti yg ade orang tetap tak percaya tp bila pembangkang buat penafian dgn kata2...senyap sunyi terus

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping