Sabtu, Februari 20, 2016

Hahaha!!! Memang dah jadi lumrah dan resam puak - puak Pakatan Haprak ni gamaknya. Setiap kali diorang KANTOI je, dah tentu diorang akan cuba nafikannya secara mati - matian dan mendakwa ianya fitnah.

Tapi bila kita tampilkan bukti, lagi banyak pembohongan yang akan mereka keluarkan bagi menjustifikasi tindakan yang diorang lakukan supaya ianya dapat mempengaruhi pemikiran rakyat secara keseluruhan.

Perkara yang sama pernah dilakukan oleh Si Nurul Izzah sewaktu dia KANTOI mengadakan pertemuan dan beramah mesra dengan Jacel Kiram, anak perempuan kepada Ketua kumpulan penceroboh di Lahad Datu tempoh hari.
Punya la puak - puak PKR tu cuba menyembunyikan kemaluan Si Nurul Izzah tu sampai tahap sanggup diorang MENIPU rakyat secara terang - terangan. Diantara alasan yang diberikan, pertemuan itu katanya tidak dirancang.

Tak cukup sekadar itu sahaja. Bahkan Si Tian Chuak yang dikatakan turut bersubahat dalam pertemuan itu mendakwa "Nurul Izzah tidak bertemu dengan Jacel. Mereka hanya bergambar. Bergambar dan bertemukan dua perkara berbeza".

Demikian hujah pembohongan yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu bagi menjustifikasikan tindakan yang telah mereka lakukan hanya semata - mata untuk mengelirukan rakyat di Malaysia ni.
Kali ini giliran Si Rafizi tu pulak apabila dia cuba menafikan pertemuan pemimpin PKR dan DAPigs dengan Clare Rewcastle Brown, individu yang menjadi buruan pihak berkuasa tempatan kerana menabur fitnah terhadap 1MDB.

Soalnya, kenapa pemimpin PKR ni cuba nak menafikan pertemuan mereka dengan pemilik laman web Sarawak Report jika benar mereka anggap pendedahan yang dibuat itu benar? Kenapa mati - matian diorang mendakwa ianya sebagai fitnah?

Sehingga hari ini, puak - puak Pakatan Haprak tu masih lagi GAGAL untuk menjelaskan mengenai dakwaan yang dibuat oleh Xavier Justo mengenai tawaran yang dibuat bagi mendapatkan maklumat mengenai Petrosaudi.

Bahkan, pembabitan Nurul Izzah yang didakwa pernah menawarkan Justo dengan kontrak Kerajaan jika Pakatan dapat memerintah Negara juga masih tidak dijelaskan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu.

Maka secara kesimpulannya, nampak sangat la yang puak - puak Pakatan Haprak ni ada sesuatu yang cuba nak disembunyikan disebalik penafian mengenai pertemuan mereka dengan Si Rewcastle tu. Nampak sangat yang diorang Takut dengan Bayang - Bayang diorang sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. jangan gadai negara..itu kerja bodoh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping