Sabtu, Februari 20, 2016

Haduyai! Dah la nama pun 'Klepek - Klepek', lagi dia nak buat kerja klepek. Mungkin dah takde kerja sangat kot. Tu pasal la dia buat kerja Haramjadah ni. Mujur la dari Negara seberang.
Jakarta: Penyanyi dangdut Indonesia, Hesty Aryatura atau dikenali sebagai Hesty ‘Klepek-klepek’ ditahan polis kerana disyaki terbabit dalam aktiviti pelacuran kelas atasan.

Hesty, 21, ditahan bersama seorang lelaki yang dipercayai bapa ayam di sebuah hotel empat bintang di Lampung pada awal pagi semalam.

Jurucakap polis, Sulistyaningsih berkata, Hesty dan lelaki itu dipercayai sedang menunggu pelanggan yang mahu melanggan perkhidmatan penyanyi itu.

“Hesty dijanjikan bayaran sebanyak Rp100 juta (RM 31,261) oleh bapa ayam itu untuk melayan pelanggan berkenaan,” katanya.

Menurutnya, Hesty yang popular dengan lagu Cintaku Klepek-klepek ditahan untuk soal siasat sebelum dibebaskan.

“Buat masa ini polis menganggap Hesty hanya mangsa bapa ayam berkenaan dan dia bakal dibebaskan selepas keterangannya diambil. Lelaki yang dipercayai bapa ayam itu bakal didakwa atas tuduhan memperdagangkan manusia untuk aktiviti pelacuran,” jelasnya.
Tapi yang ada di Negara ni, kalau main 'Klepek - Klepek' dengan Chinadoll, takde orang pun kisah. Kantoi main bontot pun, orang boleh siap buat perhimpunan nak suruh dia dibebaskan.

Sampai siap baling mikrofon bagai sebab marah punya pasal. Itu kat Malaysia, bukan dari Negara seberang. Yang anak pulak sibuk dok desak suruh Negara jadi Negara yang takde undang - undang supaya senang dia nak tabur fitnah. Lagi pelik orang kat Malaysia ni!!!

Categories:

3 ulasan:

  1. di sini buat apa saja...fitnah..tipu..tuduh..caci..maki..lempar...baling...buat apa saja asal dpt kuasa...cita cita ke putrajaya.

    BalasPadam
  2. Yang besekongkol dgn yahudi WSJ pun ramai dr puak2 pembangkang..soal dosa fitnah bohong tolak tepi..islam letak belakang politik lebih penting demi putrajaya..org liwat nak dicalon anugerah novel..rakyat tak selesa skrg semua di didokong oleh rejim laknat pembangkang..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping