Sabtu, Februari 20, 2016

Hehehe!!! Macam - macam betul perangai pengguna dilaman media sosial ni ye tak. Banyak betul idea diorang kalau nak mengkritik orang lain. Macam - macam label yang boleh diberikan.

Baru - baru ni, beberapa orang artis tempatan dikatakan telah menghadiri satu majlis bagi meraikan ulangtahun pereka fesyen yang terkenal di tanah air. Majlis tu telah diadakan di Kuala Lumpur.

Dah nama pun majlis tu untuk meraikan ulangtahun pereka fesyen ye tak. Jadi, dah tentu mereka yang hadir ke majlis tu akan menggayakan fesyen hasil rekaan pereka terkenal tu kan.

Tapi, ada pulak dikalangan pengguna dilaman media sosial yang tak berapa senang mata menengok pakaian yang digayakan oleh artis - artis tersebut yang dikatakan macam fesyen 'Kain Langsir'.
Dan yang paling hangat dikritik ialah pelakon Tasha Shilla ni. Ramai peminat - peminat dilaman instagram peribadi miliknya mengecam pakaian yang dipakai dalam majlis tersebut.

Kebanyakkannya mengkritik pakaian yang digayakan oleh Tasha Shilla tu terlalu seksi. Tak kurang juga yang turut mendoakan supaya artis tersebut berubah dan pakai pakaian yang sopan.

Sampai tahap ada juga yang sanggup kafir mengkafir serta menentukan sama ada artis tu masuk syurga atau neraka. Hebat!!! Kalah orang Politik dah gayanya diorang ni kalau bab bagi komen.

Terasa macam diri tu baik sangat gamaknya. Inilah bahananya bila diterlalu terpengaruh dengan dakyah Politik Songsang puak - puak Pakatan Haprak tu. Habis semua benda diorang nak pertikai. Mudah sangat terasa gatal tangan nak komen ikut sedap hati!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping