Rabu, Februari 03, 2016

Haduyai! Susah betul bila nak bercakap pasal wakil rakyat yang menang Pilihan Raya dengan menggunakan taktik kotor ni. Selalu sangat dia bercakap tak menggunakan kepala otak.

Suka sangat dia menggunakan kepala lutut sampai terselak kemaluan diri dia sendiri depan orang ramai. Mungkin dia ingat, cara dia mempertikaikan sesuatu isu tu dah nampak 'Cerdik'.

Tapi hakikatnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam menonjolkan lagi ke-BODOH-an diri dia sendiri untuk tatapan orang ramai.

Si Nurul Izzah tu kata, sepatutnya Lembaga Tabung Haji perlu melantik golongan korprat sebagai Pengerusi dan bukan dari kalangan mereka yang memegang jawatan dalam parti Politik.
"Tabung Haji sewajarnya berupaya untuk melantik individu berpengalaman dan berintegriti dalam bidang korporat, bukan menerima lantikan partisan politik yang mencemar dan memberi kesan negatif kepada pengurusan institusi berkenaan," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Nampak sangat yang Si Nurul Izzah tu bercakap tak menggunakan kepala otak. Walhal perkara sedemikian memang dah menjadi 'Norma' sejak bapak dia jadi Timbalan Perdana Menteri lagi.

Bahkan sehingga ke hari ini, perkara yang sama juga masih lagi diguna-pakai walaupun diperingkat pentadbiran Negeri sekali pun. Tapi, kenapa Si Nurul Izzah tu tak nak bangkitkan?

Kalau betul la Si Nurul Izzah tu nak tunjuk yang puak - puak Pakatan Haprak tu bagus, sepatutnya dia nasihatkan Si Azmin atau Si Tokong DAPigs tu agar melakukan perkara yang sama.

Kalau Si Nurul Izzah tu rasa yang sepatutnya pegang jawatan bagi sebuah syarikat GLC ni perlu dari kalangan ahli korporat, kenapa tidak dia suruh Selangor dan Pulau Pinang buat dulu?

Malah di Selangor pun, Si Azmin tu sendiri GAGAL untuk membawa keuntungan kepada beberapa buah syarikat GLC yang disenaraikan, kenapa yang itu tak nak pulak dipersoalkan? (Baca Sini)

Jangan setakat pandai nak mempertikaikan orang lain lain jika diri sendiri pun tak mampu nak buat benda yang sama. Itu yang orang gelarkan sebagai RETORIK. Mustahil benda semudah itu pun Si Nurul Izzah tu tak tau? Takkan dia tau tabur fitnah je kerjanya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Papa nak buat haji kat planet marikh,meka tak standard

    BalasPadam
  2. Nurul menang sebagai ahli Parliament dengan taktik Kotor. Maka pendapatan menjadi ahli adalah haram. Fikir sendirilah halal dan haram.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping