Isnin, Mac 21, 2016

Alamak ai!!! Ni pasal apa pulak yang ramai sangat berguling atas jalan raya ni? Dengar kata sejak dari malam semalam, ramai orang diserang penyakit sawan macam orang kena sampuk.

Sampai tahap ada yang meroyan macam orang hilang akal dibuatnya. Dah buang tebiat ke diorang ni sehingga tahap sanggup berguling - guling atas jalan raya ni? Lemah sangat iman diorang ni.

Hanya semata - mata kerana gambar - gambar dibawah ni pun dah ramai yang meroyan jugak ke? Takkan tengok gambar pun ada yang sampai tahap hilang akal? BODOH sangat gayanya.
Bila gambar yang disiarkan ni menjadi viral dalam laman media sosial, mula la ramai yang buat cerita yang bukan - bukan. Sampai tahap ada yang mendakwa kononnya PM ni nak tunjuk alim pulak.

Soalnya, salah ke bila pihak Kerajaan nak memperkasakan pengajian Tahfiz di Malaysia ni? Adakah dengan menganjur program sedemikian rupa boleh dianggap sebagai satu 'Dosa Besar'?

Dan kehadiran pemimpin - pemimpin PAS dalam majlis yang diadakan semalam juga menunjukkan indikasi bahawa pihak Kerajaan memang sedang berusaha untuk memartabatkan Islam.
Maka kehadiran para pemimpin PAS ini bukti bahawa mereka juga turut mengiktiraf usaha yang dilakukan oleh pihak Kerajaan. Tapi, kenapa ada dikalangan Pencacai Pakatan Haprak tu yang dengki?

Bagi kesimpulan mudahnya, tindakan mereka yang memperlekehkan majlis malam semalam hanya dari kalangan orang yang benci melihat Islam tu berkembang subur di Malaysia ni. Perangai tak ubah macam perangai Yahudi!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. dap dan pan pun blh buat majlis yg serupa tpi tak sama.

    BalasPadam
  2. Satu lagi tindakan centralisasi persekutuan oleh najib untuk meletakkan kuasa pentadbiran agama ke persekutuan dengan menepikan kuasa pentadbiran agama yang sememangnya hak sultan selepas rang undang undang MKN hari tu. Polisi tahfiz hendaklah di tentukan oleh pemerintah negeri2 bukannya persekutuan.

    BalasPadam
  3. 6.07 biasalah kalau hati tu dah bernanah ....Orang tghssembahyang pun dia kata tgh berak

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping