Isnin, Mac 21, 2016

Hahaha!!! Memang dah 'Terlajak' sungguh Si Guan Eng ni nampak gayanya. Satu persatu pembelaan yang dilakukan sejak isu pembelian rumah mewah baru - baru ni hanya memakan diri.

Semua taktik untuk mengelakkan diri dengan menggunakan kaedah 'SPIN' tidak mendatangkan sebarang hasil bagi dirinya. Bahkan menonjolkan lagi ke-BODOH-an dia kepada umum.

Dek kerana mula hilang akal diserang penyakit sawan secara tiba - tiba, Si Guan Eng tu dilihat mula meroyan tak tentu arah dalam laman media sosial, membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Antara lain, Si Guan Eng tu mendakwa kononnya dia adalah Ketua Menteri pertama yang berani berdepan dengan pihak yang membuat tuduhan rasuah secara berdepan, Satu dengan Satu.
Tapi Si Guan Eng tu lupa. Kot selama hari ini dia dok selalu membuat tuduhan dan terhadap orang lain, kenapa dia TAKUT pulak nak berjumpa mereka secara berdepan - depan?

Malah sehingga hari ini, tak pernah pulak nampak Si Guan Eng tu pergi berjumpa dengan Si Ketua Penipu tu bagi menjelaskan mengenai dakwaan meliwat yang telah dibuat pada tahun 1997.

Dan selain itu, Si Guan Eng tu juga turut mendabik dada dengan mendakwa kononnya Ahli Parlimen Tasek Gelugor tu takut nak ulang dakwaan yang sama terhadap dirinya diluar Parlimen.
Nampak sangat yang Si Guan Eng ni dah ketandusan idea. Bukan ke sebelum ni, Ahli Parlimen Tasek Gelugor tu dah buat kenyataan yang sama diluar Parlimen? Kenapa dia tak ambik tindakan?

Apa yang jelas, alasan - alasan yang diberikan oleh Si Guan Eng tu membuktikan bahawa dia tengah berada dalam keadaan TERDESAK untuk menutup kemaluan dia pada ketika ini. Itu pasal la dia meroyan macam orang kena sampuk dalam media sosial sampai ke pagi!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Apa komen papa di zoo taiping semut ? Sonyap jee. Bang low azi rahmat 7 kaki kali 3 kaki kali 6 kaki. Tak ada cukai tanah cukai pintu free saja. Dia kata jumpa lagi di akhirat me at tha zoo. Not gajah i think ular sawa.

    BalasPadam
  2. Dah nak sampai ke tahap pesakit jiwa dah si tokong nie.
    Nampak sah amalan rasuah dlm pembelian rmh banglo tanpa kolam tu.Tak payah spin sana sini mcm beruk makan belacan seolah2 tuduhan tersebut sekadar cakap2 kosong.
    Terimalah hakikat bhw tokong telah menyalahgunakan kuasa sbg km dlm meraih kekayaan.Dia dh nyata seorg yg tidak jujur dlm percakapan dan perbuatan.
    Selepas ini tak perlu laungkan bhw ko tu bersih....Kotor mcm najis jugak!!!!
    Klu ada yg msh nak sembah tokong...pastikan yg betul2 bersih!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping