Isnin, Mac 28, 2016

Wah! Banyak senang Si Nyonya Kok ni nak MENIPU rakyat ye. Apa, Si Nyonya Kok tu ingat rakyat di Malaysia ni semuanya berotak Udang macam Pencacaiacai Pengampu DAPigs tu ke?

Si Nyonya Kok tu ingat, dengan memberikan pelbagai alasan Longkang seperti yang dia buat dalam kenyataan media semalam dapat memperdayakan rakyat yang sedang memerhati?

Apakah Si Ahli Parlimen Seputeh tu fikir semua orang yang ada di Malaysia ni senang sangat nak dikencing dengan alasan - alasan Retorik yang ternyata BODOH sedemikian rupa?

Agak - agak la kalau ye pun nak menutup kemaluan Si Guan Eng tu dalam isu pembelian rumah dibawah harga pasaran tu. Jangan la sampai dia nak mem-BODOH-kan rakyat Malaysia ni.

Ada ke patut Si Nyonya Kok ni kata Feng Shui Buruk punca utama kenapa rumah banglow mewah yang dibeli oleh Si Guan Eng tu dijual dengan harga murah dibawah harga pasaran? Tak masuk akal lansung!!!

Dari satu sudut, murah betul alasan yang diberikan oleh Si Nyonya Kok tu untuk menutup kemaluan Guan Eng semurah harga rumah banglow mewah yang dibeli dibawah harga pasaran tu.

Apa yang pasti, alasan yang diberikan oleh Si Teresa Kok tu bukan sahaja mendapat kutukan dari kalangan penyokong Barisan Nasional. Bahkan pengikut Pakatan Haprak tu pun terasa malu.

Bagi mereka, apa yang dinyatakan oleh Si Teresa Kok tu ternyata hanya memper-BODOH-kan tahap mentaliti mereka secara terang - terangan. Takkan diorang nak guna alasan itu untuk dijelaskan kepada rakyat?

Kot ye pun puak DAPigs tu dah ketandusan idea untuk membela Bontot Si Guan Eng tu, takkan la diorang takde alasan lain yang jauh lebih munasabah untuk diberikan kepada rakyat?

Persoalannya, percaya sangat ke Si Guan Eng tu dengan Feng Shui sedangkan dia sendiri pun takde agama? Kalau Si Guan Eng tu percaya, maknanya BODOH sangat la dia sebab beli rumah tu.

Secara logiknya, buat apa Si Guan Eng tu nak beli rumah tu jika dia tau rumah tu ada Feng Shui buruk? Adakah Feng Shui rumah tu akan berubah sekiranya ia dibeli dengan harga yang lebih murah?

Dan persoalan yang lebih penting, tidakkah alasan yang dibuat oleh Si Nyonya Kok tu juga memalukan Guan Eng yang boleh dianggap 'Mengambil Kesempatan' ke atas orang yang menjualkannya?

Pokok pangkalnya, kenyataan JUMUD yang dibuat oleh Si Teresa Kok tu membuktikan bahawa puak DAPigs ni memang suka memperlekehkan minda pengikut - pengikut mereka secara terbuka demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Fung sui bagus sebelah nuar punya bilik. Bila mau masuk sana?

    BalasPadam
  2. lps ni mesti ckp harga tu harga adik bradik..harga kasih sayang

    BalasPadam
  3. Bodohnya punya pembeli sanggup terima fengsui tak baik punya

    BalasPadam
  4. apa punya ahli parlimen ni cakap merapu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping