Isnin, Mac 28, 2016


Hah! Elok sangat la cadangan yang dibuat oleh Si Rafizi atau yang kini dikenali sebagai Raja Fitnah Malaysia ni. Bagus jugak kalau dia nak buat 'Kenduri' secara besar - besaran tiap - tiap minggu.

Tapi, jangan setakat 'Cakap' je pandai. Tapi bila bab nak melaksanakan, tau pulak dia tak reti nak sahut cabaran. Kalau setakat bercakap 'Hangat - Hangat Taik Sendiri' je, baik tak payah.

Kalau dia rasa 'Kenduri' yang dia nak buat tu boleh selesaikan masalah rakyat, terutama dikawasan Parlimen dia sendiri, kita alu - alukan. Tapi kita nak tengok jugak la. Lama mana dia mampu bertahan.

Boleh ke Si Rafizi tu buat 'Kenduri' sampai Pilihan Raya Umum yang akan datang? Atau dia hanya setakat pandai bercakap diatas pentas tapi lepas dua tiga minggu, dia hilang entah ke mana?

Kalau tengok semenjak dua ni, Si Rafizi tu tiba - tiba je hilang bila isu kontroversi berkaitan dengan pembelian rumah mewah milik Si Guan Eng tu mula dipertikaikan oleh pelbagai pihak.

Tapi semalam, sewaktu diadakan perhimpunan deklarasi DAPigs tu, boleh pulak dia muncul dan membuat cadangan untuk mengadakan 'Kenduri' secara minggu. Pandai pulak dia bercakap.

Yang herannya, rajin pulak Si Rafizi tu nak buat 'Kenduri' dikawasan Parlimen dia. Tapi bila bab nak membela nasib rakyat yang menghadapi masalah, yang tak dapat pergi Haji, tak nak pulak dia bantu.

Dok sibuk menjaja cerita buruk pasal orang lain, dah tak pasal - pasal ada dikalangan Macai Pakatan Haprak tu sendiri yang jadi mangsa. Pun Si Rafizi tu masih nak buat 'Kenduri' lagi? Tak sedar diri sungguh.

Jadi, ini satu cabaran buat Si Rafizi. Kalau dia betul nak buat 'Kenduri' tu, dipersilakan. Kita nak tengok juga selama mana dia mampu nak mengadakan 'Kenduri' tersebut. Kalau setakat buat 'kenduri syok sendiri', baik tak payah!!! Baik dia bantu rakyat dikawasan Parlimen dia. Ada jugak faedahnya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping