Selasa, Mac 22, 2016

Panas!!! Belum pun reda kes skandal Banglow "Terlajak Murah" yang dibeli oleh anaknya dibawah harga pasaran, Si Kit Siang tu dilaporkan telah diserang sewaktu berada di Jerantut.

Kit Siang yang dilaporkan dalam rangka jadual membuat lawatan ceramah ke kawasan - kawasan Parlimen seluruh Malaysia sejak digantung dari sidang Parlimen tiba di Jerantut semalam.

Dari laporan yang diterima, sebaik sahaja Si Apek Kit Siang tu tiba dikedai kopi Tong Nam Hing, Punahsihat DAPigs disambut oleh penyokong DAPigs yang sudah sedia melemparkan TELUR!!!

Diulangi, yang serang Si Apek Kit Siang tu adalah dari kalangan Ahli DAPigs Sendiri!!! Bukannya orang UMNO, bukan penyokong MCA atau mana - mana orang Melayu yang tak suka dia.
Kit Siang Tergamam Kena Jerkah!!!Tau pulak Si Kit Siang tu lari bila dia kena 'jerkah' di Jerantut. Nampak sangat la DAPigs ni tak pedulikan suara diperingkat akar umbi mereka sendiri!!!http://semuthitam80.blogspot.com/2016/03/kit-siang-tergamam-diserang-di-jerantut.html
Posted by Semut Hitam on Tuesday, 22 March 2016
Tapi Ahli DAPigs yang rata - ratanya berbangsa Cina! Mereka bertindak sedemikian sebagai tanda protes bagi menghalang Si Apek Kit Siang tu untuk menyampaikan ceramah dikedai tersebut.

Menurut laporan lanjut, tindakan sekumpulan penyokong DAPigs itu adalah disebabkan rasa tidak puas hati mereka terhadap keputusan DAPigs sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Dendam mereka terhadap kepimpinan DAPigs yang telah mengabaikan suara diperingkat akar umbi masih lagi membara apabila calon pilihan mereka telah dihalang untuk bertanding.

Katanya, DAPigs Jerantut sebelum ini mendesak agar Koh Boon Heng bertanding bagi kawasan DUN Damak pada PRU ke 13 yang lalu bagi menentang ADUN dari Barisan Nasional.
Protes yang dibuat oleh penyokong DAPigs itu juga turut mengakibatkan papan tanda di pejabat DAPigs Jerantut dirobohkan dan dibuang diatas jalan besar berhadapan dengan kedai kopi tersebut.

Sehingga lewat petang semalam, papan tanda DAPigs yang dibuang oleh penyokong DAPigs itu masih ada diatas jalan besar dan ceramah Si Apek Kit Siang tu terpaksa dipindahkan ke lokasi lain.

Moralnya, sifat pemimpin DAPigs ni bukan sahaja 'Sombong', 'Angkuh' dan seperti 'Tokong'. Malah mereka juga turut mengabaikan suara ahli parti mereka sendiri diperingkat akar umbi. Jadi, diorang peduli apa dengan kita yang takde kaitan dengan diorang ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. pan kena tolong redakan penyokong dap yg marah tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping