Isnin, Mac 21, 2016

Hah! Korang jangan salah faham pulak. Dalam hukum Islam, mengajak orang lain buat dosa ni pun boleh dianggap sebagai satu 'Maksiat'. Boleh jatuh hukum Syubhah atau Syubahat.

Tapi, mungkin dek kerana tak tahan nak tanggung dosa sendiri, maka sebab itu Si Mak Janda ni pun terpaksa ajak Pencacai Pakatan Haprak tu tumpang dosa yang dia dah buat sebelum ini.

Dan perkara sedemikian rupa bukannya kali pertama berlaku. Sebaliknya dah banyak kali perkara yang sama diulang - ulang oleh pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haprak ni.

Asal ada je yang kena saman kerana menabur fitnah dan perlu menjelaskan pampasan, sudah pasti diorang akan ajak rakyat untuk terjebak sama menanggung dosa yang telah dilakukannya.

Padahal yang buat fitnah tu bukannya rakyat. Tapi diorang sendiri yang cari penyakit. Jadi, kenapa pulak bebanan dosa yang diorang dah buat tu perlu dipikul oleh mereka yang tak terlibat?

Kalau sebelum ini, Presiden parti Kuali tu merayu supaya orang ramai membantu dia untuk menjelaskan pampasan kerana bersalah menabur fitnah terhadap Bekas Timbalan Pengarah SPR.

Kali ini, giliran Si Mak Janda, anak kepada Si Ketua Penipu tu pulak buat benda yang sama. Dia pun sibuk dok merayu orang ramai supaya sama - sama menanggung dosa yang telah dilakukan.

Daripada sibuk nak bagi derma kepada Si Mak Janda ni untuk menanggung dosa yang telah dilakukan, baik duit tu korang bagi derma kepada anak - anak Yatim. Atau pun orang susah. Ada jugak faedahnya daripada nak menanggung dosa Fitnah yang dibuat oleh Si Nurul Izzah ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. aq tertunggu2 bantuan awal sekolah hingga la ni x dengar cerita(sebahagian) ..ni mesti salah najib. dan.salah kerajaan..aq mesti jadi pembangkang tenyeh ja klu kak betul kan rakyat semacam aq adaaaa....
    minta maaf ja lah seburuk2 aq ak macamtu he he.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping