Rabu, April 27, 2016

Huh! Memang memalukan sungguh apabila geng Anak Muda Kecoh (AMK) ni tampil memohon maaf secara terbuka apabila berlakunya pertembungan diantara DAPigs dan PKR.

Sedangkan kalau kita lihat sentimen dikalangan pemimpin PKR tu sendiri pun memperlihatkan rasa tidak puas hati terhadap tindakan yang telah dilakukan oleh DAPigs yang enggan beralah.

Malah, tindakan pihak AMK yang memohon maaf itu juga memperlihatkan seolah - olah PKR yang buat salah berhubung isu pertembungan yang berlaku diantara calon Pakatan Haprak tu.

Secara tidak lansung, tindakan AMK yang memohon maaf itu juga turut membuktikan dakwaan dan tuduhan yang telah dibuat oleh DAPigs terhadap PKR sebelum ini adalah benar.

Malah apa yang dilakukan oleh geng AMK ni juga turut menerima secara terang - terangan label yang diberikan oleh DAPigs yang menganggap PKR sebagai Penipu dan Pengkhianat sebelum ini.

Soalnya, siapa mereka nak memohon maaf diatas apa yang berlaku pada ketika ini? Siapa yang lantik diorang jadi pendamai diantara perbalahan yang sedang berlaku dalam Pakatan Haprak tu?

Walhal, pimpinan atasan PKR sendiri pun masih lagi mengecam tindakan yang dilakukan oleh DAPigs, kenapa pulak geng AMK ni nak tayang kemaluan diorang depan DAPigs dan mintak maaf?

Takde maruah ke budak AMK ni sehingga dia terpaksa tayang kemaluan dia sedemikian rupa? Dah hilang ke mana kemaluan Budak AMK ni sehingga dia mudah tunduk kepada DAPigs?

Malu betul ada pemimpin muda macam ni. Parti sendiri dimaki dan dituduh sedemikian rupa pun dia boleh pergi mintak maaf pulak. Itu menunjukkan yang orang muda dalam Pakatan Haprak ni semuanya takde maruah belaka. Mudah tunduk dengan orang lain!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Orang Melayu mudah beri maaf kepada org bukan melayu. Orang Melayu PKR susah benar minta maaf kepada orang Melayu. Contohnya Rafizi tak da minta maaf bila mengata TH tak ada wang untuk bayar bonus dan dividen hingga rakyat ada yg keluarkan wang masing-masing dari akaun TH; dan Rafizi pula minta maaf atas pertembungan pilihanraya antara PKR-DAP di Sarawak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping