Jumaat, April 29, 2016

Heh! Nampak gayanya anak sulung kepada Si Ketua Penipu tu sendiri pun dah mula naik muak dengan perangai Haramjadah yang telah ditonjolkan oleh puak DAPigs tu sebelum ini.

Tapi, hati siapa tak bengkak bila tiba - tiba je dituduh sebagai PENIPU dan PENGKHIANAT oleh rakan sekutu sendiri berhubung isu pertindihan kerusi yang berlaku di Sarawak.

Dah tentu la Si Nurul Izzah ni merupakan orang yang paling 'terasa'.

Mana tidaknya. Dakwaan yang dilemparkan oleh puak DAPigs itu ditujukan secara terbuka kepada PKR, parti yang telah ditubuhkan untuk memperjuangkan kepentingan Bapa kepada Si Nurul Izzah ni.

Jadi, tak heran la kenapa Si Nurul Izzah ni lebih cenderung memilih untuk terus 'Move On' dan tidak menghiraukan dakwaan yang telah dilabelkan oleh DAPigs terhadap partinya sebelum ini.
"Saya pilih untuk tidak fokus pada itu (pertindihan kerusi) saya pilih untuk 'move on'. Maknanya terus bergerak ke hadapan dengan pilihanraya ini dan meminjamkan sokongan kepada calon-calon kami," katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR, di sini, hari ini.
Dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul itu membuktikan ketidak-akuran pemimpin PKR diatas tuduhan serta dakwaan yang dilemparkan oleh puak DAPigs terhadap mereka.

Apa yang jelas kenyataan Si Nurul Izzah tu juga agak bertentangan dengan apa yang telah dinyatakan oleh Rafizi Ramli selaku Setiausaha Agung PKR yang memohon maaf secara terbuka.

Bagi sesetengah pihak, tindakan Si Rafizi tu memohon maaf diatas apa yang berlaku membuktikan bahawa dakwaan DAPigs itu adalah benar dimana PKR ni sebuah parti PENIPU dan PENGKHIANAT.


Kenyataan Si Rafizi tu merupakan satu pengakuan secara terbuka PKR diatas kesilapan yang telah mereka lakukan, meletakkan calon parti bertanding dikawasan yang sama dengan DAPigs.

Namun, bagi mereka yang menyokong tindakan Si Rafizi tu menganggap ianya sebagai satu bukti keterbukaan seorang pemimpin yang didakwa 'Berjiwa Besar'. Tidak seperti kartel Azmin.

Maka persoalannya, adakah Si Nurul Izzah ni juga dianggap sebagai 'Kartel Azmin' kerana enggan memohon maaf diatas kesilapan yang telah dilakukan? Adakah Si Nurul Izzah ni tidak berjiwa besar?

Adakah mereka juga menganggap Si Wan Azizah tu juga bukan seorang pemimpin yang berjiwa besar kerana sehingga ke hari ini masih lagi tak bukak mulut berhubung isu yang dibangkitkan? Kalau setakat jadi TUNGGUL KAYU je, baik tak payah jadi pemimpin!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Udah2 le tu nuyun...

    BalasPadam
  2. tinggal Pan je yg masih jdi anak emas Dap.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping