Khamis, April 28, 2016

Heh! Rasanya dah banyak kali kita ulang kenyataan bahawa puak Pakatan Haprak ni tidak benar - benar ikhlas menyokong gerakan yang direncanakan oleh Tun Mahathir tu sebelum ini.

Sebaliknya, puak DAPigs tu hanya sekadar mempergunakan Tun Mahathir dan menumpang pengaruh Bekas Perdana Menteri Malaysia itu demi untuk mencapai agenda Politik Peribadi mereka sendiri.

Perkara itu sudah banyak kali kita paparkan, sama ada dalam blog ini mahupun dalam laporan media arus perdana yang lain. Tak ketinggalan melalui laman media Pro Pakatan tu sendiri.

Dan kali ini, kempen memburukkan nama Tun Mahathir dengan menjaja kelemahan dan kepincangan sewaktu menjadi Perdana Menteri Malaysia menjadi bahan jajaan Politik Jijik DAPigs di Sarawak.

Secara jujur, kempen Pilihan Raya Negeri Sarawak kali ini bukan sahaja menyaksikan DAPigs sanggup menikam sesama sendiri, malah lebih dahsyat menikam tokoh sekutu mereka.

Ianya terbukti apabila Tun Mahathir Mohamad yang sanggup bekerjasama dengan pihak pembangkang mengusahakan deklarasi di Kuala Lumpur baru-baru ini pun jadi bahan kutukan DAPigs.

Mungkinkah ini dianggap biadap, kurang ajar atau tidak tahu kenang jasa, bahkan tindakan mendedahkan skandal korupsi berbilion - bilion ringgit sepanjang 22 tahun pemerintahan Mahathir membuktikan ‘WARNA’ sebenar DAPigs.

Menerusi risalah kempen diedarkan kepada orang ramai yang hadir mengikuti ceramah DAP, Mahathir dihina konon pada mulanya mengamalkan Amanah, Bersih, Cekap (ini pun salah sepatutnya Bersih, Cekap, Amanah).

Tetapi kemudian pada kolum sebelah kanan di risalah politik DAP itu dengan jelas menyatakan Mahathir selepas beberapa tahun didakwa mengamalkan skandal penyelewengan di Malaysia yang melebihi berbilion-bilion ringgit.

Adakah ini budaya ‘samseng’ DAP ketika mana mereka sanggup terima Mahathir menjayakan Deklarasi Rakyat termasuk demonstrasi haram Bantah GST di ibu negara baru-baru ini, pada masa sama DAP menghina Mahathir.

Pengedaran risalah DAP itu jelas menyerlah sifat hipokrit parti tersebut sanggup berbuat apa sahaja termasuk tikam sekutunya sendiri yang bekerja keras menggulingkan Najib dengan dijadikan bahan kempen PRN kali ini.

Adakah DAP jenis tidak tahu malu atau memang pengamal konsep Machiavellian iaitu matlamat boleh sahaja menghalalkan cara waima menjahanamkan individu yang berjasa dalam membantu agenda parti tersebut? Yang itu, korang fikirkan la sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Kafir harbi memang x boleh dipercayai dan x boleh dibuat kawan.

    BalasPadam
  2. Pan kawan karib Dap...

    BalasPadam
  3. Komunis mana boleh buat ""friend"". Mmg cari kudis buta...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping