Ahad, April 10, 2016

Rileks la Mr. CM. Meh minum KOPI dulu...
Aduhai! Rileks la Tuan Ketua Menteri. Yang "You" nak menggelupor Biawak tak tentu arah ni pasal apa pulak? Tu hari 'You" kata "You" tak bersalah. Jadi, apa pasal yang "You" nak takut sangat ni?

Yang "You" beria - ia sangat nak ajak orang berdebat dengan "You" cepat - cepat ni kenapa? Bukannya esok "You" dah nak mati. Takkan nak tunggu sekejap pun "You" tak boleh? Nak terpancut sangat dah ke?

Sedangkan "You" punya kawan baik, Si Tony Puaka tu boleh balun Perdana Menteri hari - hari sampai tak sempat nak tunggu laporan PAC selesai dijalankan, takde pulak "You" nak bising tak tentu arah.

Dua tahun "You" punya kawan baik hentam Perdana Menteri. Buat dakwaan dan tuduhan yang tak tentu arah. Kenapa "You" tak nak pulak nasihatkan dia supaya tunggu laporan PAC tu selesai?

Sekarang, dah "You" pulak yang menggelupor Biawak tak tentu arah sampai habis pucat lesi muka "You" dibuatnya. Dah serupa macam orang takut tengok "Hantu Kopi" pulak dah sekarang ni.

Rileks la Tuan Ketua Menteri. Minum "You" punya kopi dulu. Tunggu Rahman Dahlan balik dari luar Negara. Lepas tu kalau "You" nak berdebat, berdebat la. Takde orang yang nak halang "You" pun.

Tapi bila "You" tunjuk perangai macam budak - budak ni, ramai yang rasa kecewa. Nampak sangat yang "You" sekarang ni dah terperangkap dalam mainan Politik Psy-war Rahman Dahlan.

Jadi, jangan la "You" nak tunjuk sangat kemaluan "You" tu depan orang ramai dengan memuat-naikkan status yang boleh memalukan diri "You" sendiri. Satu dunia boleh nampak yang "You" ni sekarang dah mula Takut Pada Bayang Sendiri!!!
PETALING JAYA: Lim Guan Eng memberi tempoh sehingga 16 April ini kepada Datuk Abdul Rahman Dahlan untuk berdebat mengenai isu tanah Taman Manggis.

Remember @mpkotabelud said returning on 15 April. No more excuse not 2debate on 16 April night the final deadline,” twit Ketua Menteri Pulau Pinang itu di laman Twitternya pada Sabtu.

Lim  berkata, Abdul Rahman kini berada di luar negara atas lawatan rasmi dan beliau berharap Pengarah Komunikasi Strategik Barisan Nasional itu boleh mengadakan perdebatan pada 16 April selepas kembali sehari sebelum itu (15 April).

Malah beliau mencabar Abdul Rahman agar 'tidak perlu lagi sengaja melengahkan perdebatan'. Abdul Rahman tidak memberi sebarang maklum balas  kepada twit terkini Lim itu.
Categories: ,

5 ulasan:

  1. hahaaa apek cina bukit takut maaa... alasan terbaik utk tidak berdebat...hahahaa bodoh punya cm laa

    BalasPadam
  2. You berdebat dengan Dahlan ape lah sangat keputusannya. Habis2 you tetap dengan muka mao zye tong jer. Baik berdebat dengan SPRM di mahkamah, lagi bagus. Keputusan tentu baik punya.

    BalasPadam
  3. Rahman..balik cepat..hantam cina bukit ni habis2an...dia cuba cari aladan di atas ketiafaan u di M'sia..biasale...depa cabar bila org sahut cabatan dia, dia akn cari alasan lain pula...dasar xsedar diuntung.

    BalasPadam
  4. Dia saja nak tunjukkan kokok dia lebih nyarinh maa supaya orang tak tengok ekor dia banyak t.....k

    BalasPadam
  5. Dia saja nak tunjukkan kokok dia lebih nyarinh maa supaya orang tak tengok ekor dia banyak t.....k

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping