Jumaat, Mei 20, 2016

Heh! Inilah akibatnya bila suka sangat cakap berbelit - belit sehingga mudah orang buat spekulasi yang bukan - bukan terhadap dirinya. Bila keadaan tu berlaku, mula la dia meroyan.

Persoalannya, apa yang susah sangat Si Azmin ni nak berterus terang dengan rakyat mengenai pilihan hati dia untuk menjadi calon bagi mewakili Pakatan Haprak tu di Sungai Besar?

Susah sangat ke bagi Si Menteri Besar Selangor tu nak luahkan isi hati dia dengan menamakan siapa yang dia mahu untuk bertanding dalam Pilihan Raya Kecil bagi Parlimen itu kelak?

Spekulasi mengenai kata dua yang berbaur ugutan terhadap PAS itu timbul pun bukan salah orang lain. Sebaliknya kerana Si Menteri Besar Selangor tu sendiri suka bermain teka teki dengan rakyat.

Rata - rata orang ramai berpendapat, Si Menteri Besar Selangor ni lebih cenderung untuk memberi laluan kepada PAS sebagai calon tunggal bagi menentang Barisan Nasional di Sungai Besar kelak.

Ianya dapat dilihat apabila Si Menteri Besar Selangor tu didakwa ada terhutang budi dengan PAS kerana memberi sokongan untuk dia menjawat jawatan yang disandangnya pada ketika ini.

Tambahan pulak, Si Menteri Besar Selangor tu dilihat masih lagi bertegas untuk mengekalkan PAS dalam pentadbiran Rejim Pakatan yang dipimpinnya pada ketika ini walaupun dibantah oleh DAPigs.

Jadi, sudah pasti ada orang yang akan buat cerita yang bukan - bukan dan menganggap Si Menteri Besar Selangor tu lebih cenderung untuk memilih PAS berbanding parti lain dikalangan Pakatan Haprak tu.

Dalam erti kata lainnya, Si Menteri Besar Selangor ni tak wajar nak salahkan orang lain sekiranya ada yang membuat spekulasi buruk terhadap dirinya pada ketika ini. Yang dia susah sangat nak berterus terang dengan rakyat, siapa suruh!!! Sekarang, rasa la ke bapaknya!!!
Categories: ,

4 ulasan:



  1. Apa kamu ingat kami penyokong2 PAS akan mengundi kau ke? , kalau PAS tak masuk bertanding , sorry la bro, kami penyokong2 PAS tidak akan memberi undi kpd ko sedikit pun.

    Kalu PAS tak masuk bertanding kami akan lakukan salah satu dari 3 cara ini:-
    1. Tidak keluar mengundi
    2. Rosakkan kertas undi
    3. Undi BN.


    BalasPadam
  2. SiAzmin ni dah sebati dgn bau pongkok Al-Juburi...tu lah sobabnya perangai pun ikut Al-Juburi.....

    BalasPadam
  3. Dari pangkah parti PKR lubuk LGBT dan PAN-tart baik lan BN kalau PAS tak jadi bertanding.....tapi kalau PAS bertanding - pangkah PAS!!!!!

    BalasPadam
  4. Mike Selfie jadi calooooooooon

    BOY AMANAH
    HULU YAM BARAT

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping