Rabu, Mei 18, 2016

Jika sebelum ini, semua tindakan dan kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu pasti akan dianggap sebagai 'Fatwa' yang perlu dipatuhi. Tapi kini, ianya hanya ibarat Sampah bagi DAPigs.

Nampak sangat yang puak DAPigs ni dah berubah menjadi semakin ANGKUH sehingga mereka tidak mempedulikan lansung dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu.

Secara tidak lansung, tindakan yang dilakukan oleh DAPigs itu membuktikan bahawa mereka adalah 'Abang Besar' dalam Pakatan dan PKR sepatutnya mengikut telunjuk mereka.

Nak pulak apabila Si Tony Puaka ni keluarkan kenyataan dan menyifatkan kenyataan dari Si Ketua Penipu tu sebagai satu perkara yang sudah terlalu biasa dilakukan oleh pemimpin De Facto PKR itu.

Namun apa yang lebih memeranjatkan, kenyataan yang dibuat oleh Si Tony Puaka tu juga secara tidak lansung membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu sudah hilang pengaruh dikalangan Pakatan.

Bahkan bagi pendapat Si Tony Puaka tu secara peribadi, Tun Mahathir lebih mempunyai pengaruh yang besar jika hendak dibandingkan dengan Si Ketua Penipu tu dalam bab Politik.
“Apa yang penting Tun Mahathir ada bersama pembangkang sebab pengaruh Tun Mahathir itu lebih besar.Tapi Tun Mahathir pun percaya dapat sokongan daripada Pakatan Harapan,” katanya.
Itu membuktikan bahawa Si Tony Puaka dan puak DAPigs tu sendiri semakin hari semakin memperlihatkan keangkuhan mereka secara terbuka. Nak pulak sejak diorang dapat memperkudakan Tun Mahathir demi memenuhi agenda kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. LONING SUARA MADEY PULA DIANGGAP FATWA YANG WAJIB DAPATUHI,SUARA MADEY MAKIN MERDU DITELINGA LKS,LGE

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping