Rabu, Mei 25, 2016

Alahai!!! Apa la Tunggul Kayu ni. Mudah sangat dia kena main dengan orang lain. Sudah la dalam parti dia sendiri pun dia dipermain - mainkan oleh kartel Si Menteri Besar Selangor tu.

Acap kali sangat dah dia jadi 'Kambing Hitam' kepada Timbalan Presiden dia sendiri. Mula dia kena main dalam agenda Langkah Kajang bila dicantas dari merebut jawatan Menteri Besar Selangor.

Lepas tu kena jadi 'Kambing Hitam' pulak dalam isu calon bagi Pilihan Raya Negeri Sarawak yang menyaksikan PKR GAGAL untuk menambah jumlah bilangan kerusi dalam DUN Negeri tersebut.

Sekarang dia kena main pulak dengan Si Timbalan Presiden PKR tu bila bercerita pasal isu calon bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Sungai Besar yang katanya sedang berunding dengan PAS.

Padahal, PAS awal - awal dah buat keputusan untuk kekal bertanding dikerusi Parlimen tersebut 18 Jun nanti dan menolak sebarang rundingan yang didakwa oleh Si Timbalan Presiden PKR tu.

Dek kerana malu dipermainkan oleh Si Timbalan Presiden partinya sendiri, mula la Si Wan Azizah ni menunding jari dan menyalahkan PAS kerana enggan memberi sebarang kerjasama.

PAS dalam satu kenyataan sebelum ini menolak dakwaan yang dibuat oleh Presiden PKR itu dan menyifatkan mereka tidak terlibat lansung dalam mesyuarat Presiden Pakatan Haprak tu.
Pas menegaskan bahawa parti itu tidak mempunyai kaitan terhadap penangguhan mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan.
Naib Presiden Pas, Idris Ahmad berkata, masalah yang berlaku di dalam Pakatan Harapan seharusnya tidak boleh dikaitkan dengan Pas.
Ini kerana menurut Pengarah Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Kuala Kangsar itu, Pas tidak mempunyai kuasa untuk mempengaruhi sebarang keputusan memandangkan parti Islam itu bukan dalam komponen Pakatan Harapan.
"Apa pasal ada kena mengena dengan kami pula? Masalah bergaduh isteri orang dengan suami orang tak kan jiran sebelah nak tentukan cerai atau tidak. Itu rumah orang. Kami tidak campur dengan rumah tangga orang," katanya di lobi Parlimen, hari ini. - Sinarharian.
Nah! Itu membuktikan bahawa Si Wan Azizah ni telah dipermainkan oleh Si Azmin yang sebelum ini dengan penuh yakin bahawa PAS akan datang berbincang isu berkaitan soal calon di Sungai Besar.

Dah tak pasal - pasal je Si Wan Azizah tu diperdaya dengan 'Wayang' Si Azmin yang KONONnya nak menunjukkan bahawa semuanya didalam kawalan dia pada ketika ini. Padahal, Si Azmin tu 'Gebang' je lebih. Dia sendiri pun tak mampu nak buat apa - apa!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping