Selasa, Mei 17, 2016

Heh! Pelikkan? Kenapa PAS dan parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu yang sibuk dok bergaduh berebut kerusi Parliemn, tapi Si Sam Ketot ni pulak yang nak terkencing dalam seluar?

Adakah Si Sam Ketot tu 'Seram' bila membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh kedua - dua parti seteru itu sehingga membuatkan dia rasa terkucil nak terkencing kerana ketakutan melampau?

Dalam satu kenyataan yang dibuat oleh Si Sam Ketot tu, dia merasakan kenyataan yang dikeluarkan oleh kedua - dua parti itu cukup 'Garang' kerana mempertahankan parti masing - masing.

Walaubagaimana pun, Si Sam Ketot tu tetap juga 'Optimis' bahawa jalan penyelesaian diantara kedua - dua parti itu dapat dicapai sebelum tarikh penamaan calon bagi Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar tiba.
"Kenyataan itu (PAS dan PAN hendak letak calon) garang tetapi belum buat keputusan lagi. Kenyataan bukan keputusan lagi. Keputusan perlu dibuat sebelum penamaan calon. 
"Kita masih lagi ada masa untuk 'bulan madu' untuk bincang mengenai perkara ini, saya fikir kita akan ambil masa," katanya di lobi Parlimen hari ini.
Hakikatnya, Si Sam Ketot ni nak tipu sapa sebenarnya? Adakah dia cuba nak tipu diri dia sendiri? Atau dia cuba nak mengelirukan ahli - ahli dikalangan puak Pakatan Haprak tu secara terbuka?

Adakah Si Sam Ketot tu ingat, semua rakyat di Malaysia ni Buta dari melihat apa yang ada didepan mata mereka sendiri? Adakah dia ingat rakyat Malaysia ni BODOH macam Macai Pakatan Haprak tu?

Nampak sangat yang Si Sam Ketot ni GAGAL untuk memahami Realiti bahawa PAS dan parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu akan terus kekal sebagai "Musuh Utama" sampai bila - bila.

Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Sam Ketot tu hanya sekadar untuk 'Menyedapkan' diri dia sendiri je supaya dia tak terkencing dalam seluar seperti mana yang pernah berlaku sebelum ini.

Dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak tempoh hari pun, Si Sam Ketot tu ada jugak keluarkan kenyataan bagi mempertahankan tindakan yang dibuat oleh Azmin mencalonkan wakil PKR dikerusi DAPigs.

Tapi apa kesannya? Adakah kenyataan Si Sam Ketot tu dapat mengelakkan dari berlakunya pertindihan kerusi diantara PKR dan DAPigs? Adakah dia berjaya mengubah keputusan Pilihan Raya tersebut?

Itu membuktikan bahawa Si Sam Ketot ni jenis manusia yang tidak berpijak dibumi yang nyata. Kita ingatkan bila badan dia pendek, dia nak jugak sedar diri. Tapi malangnya, akal Si Sam Ketot ni jauh lebih rendah dari badan dia!!! Tu pasal la dia cuba nak Kencing Diri Dia Sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping