Sabtu, Mei 14, 2016

Heh! Heran jugak tengok parti Politik dikalangan puak Pakatan Haprak ni. Kenapa diorang ni suka sangat nak tiru perangai Haramjadah tak tentu arah pemimpin - pemimpin atas diorang?

Kalau dalam DAPigs, anak buah semuanya bersikap Chauvanist membuta tuli tanpa mempedulikan lansung agenda subversif yang direncanakan oleh pemimpin diperingkat atasan.

Manakala dalam PKR pulak, bila Si Ketua Penipu tu suka 'Main Sondol Belakang', anak buah dia pun ikut sama 'Main Tikam Belakang' sampaikan 'Depan Belakang Sama Rasa' katanya.

Tak sangka pulak dalam parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu, anak buah diorang diperingkat bawahan pun terikut - ikut jugak nafsu serakah buas Si Mat Sabu tu secara tak lansung.

Jadi tak heran la kenapa ramai dikalangan Pemuda parti KUALI Si Mat Sabu tu semuanya suka tunjukkan tahap 'Ijakulasi Pra Matang' secara terang - terangan tanpa sebarang kemaluan.

Sejak Pilihan Raya Kecil di dua kawasan Parlimen diumumkan oleh pihak Suruhanjaya Pilihan Raya baru - baru ini, tak berhenti - henti lagi puak parti KUALI ni menonjolkan 'Ijakulasi' mereka.

Masing - masing masih tak nak beralah untuk memberikan laluan kepada orang lain untuk bertanding dalam Pilihan Raya Kecil tersebut. Setidak - tidaknya di kawasan Parlimen Sungai Besar.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Pemuda parti KUALI Si Mat Sabu tu secara terbuka menyatakan pendirian tegas mahu calon dari parti mereka diberi peluang untuk bertanding.

Alasan yang mereka berikan, peluang itu secara tidak lansung akan melonjokkan lagi populariti parti KUALI itu dikalangan masyarakat setempat serta rakyat di Malaysia khususnya.

Kalau difikirkan dari satu sudut, ada betul jugak saranan yang dibuat tu. TAPI, itu pun KALAU menang. Kalau KALAH, macam mana pulak? Pernah tak diorang terfikirkan mengenai perkara tersebut?

Sudah pasti ke-KALAH-an itu bukan sahaja akan merugikan puak parti KUALI tu dimata rakyat. Malah ianya juga akan menambahkan kemaluan puak Pakatan Haprak tu secara tak lansung.
“Sewajarnya calon Amanah diberi laluan untuk mewakili Pakatan Harapan pada PRK ini. Kami bersedia apa juga kemungkinan sama ada bertemu dua penjuru atau tiga penjuru pada pilihanraya kecil kali ini dan dengan izin Allah jua, Amanah akan memberi satu tamparan yang hebat pada calon dari parti lawan,” katanya dalam satu kenyataan.
Tak serik lagi ke diorang menanggung kemaluan yang cukup besar apabila KALAH TERUK dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak baru - baru ni? Takkan itu pun budak - budak parti KUALI tu tak boleh nak fikir?

Inilah masalahnya bila asyik sangat berfikir dengan menggunakan kemaluan yang tak berapa matang tu. Sampai tahap diorang memalukan diri sendiri pun masih ada yang tak sedar diri lagi. Buat malu je Si Mat Sabu tu dapat anak buah yang takde otak belaka!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. nafsu besar tpi kemampuan takde.

    BalasPadam
  2. Parti Amanah Negara...PAN..tambah je ..Tanpa Arah Tujuan..jadi PANTAT

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping