Rabu, Mei 11, 2016

Hahaha!!! Tak selama mananya puak PKR ni dapat sembunyikan kemelut yang melanda parti tu dari pengetahuan orang lain. Akhirnya, Allah juga akan buka aib mereka kepada umum.

Ianya secara tidak lansung membuktikan bahawa puak PKR tu sendiri selama hari ini cuba nak memperdayakan rakyat dengan memperlihatkan seolah - olah semuanya baik belaka dikalangan mereka.

Sepertimana yang kita sendiri sedia maklum melalui pendedahan yang dibuat sebelum ini, puak PKR tu memang sedang berantakan dan terbelah kepada dua kumpulan yang berasingan.

Masing - masing sedang berusaha untuk mengembangkan pengaruh dan menyingkirkan pengaruh yang lain demi untuk mencapai tujuan serta matlamat pemimpin tersebut secara peribadi.

Yang satu pihak sibuk nak mengekalkan dimonasi keluarga Si Ketua Penipu tu demi kepentingan kroni. Yang satu lagi sibuk memperjuangkan agenda peribadi sebab Gila nak jadi Perdana Menteri.

Kalau ditanya perkara itu secara terbuka kepada mereka, mati hidup semula belum tentu diorang akan mengakuinya. Tapi hari ini, bahasa kiasan yang diberikan oleh Si Wan Azizah tu boleh kita fahami.

Kata Wan Azizah, dia berharap PKR akan mampu untuk memulihkan kembali selepas kemaluan yang cukup besar mereka hadapi dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak baru - baru ini.

Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu sedikit sebanyak membuktikan bahawa puak PKR tu sedang menghadapi konflik dalaman yang cukup kronik.

Yang menjadi pertikaian pada ketika ini bukan sahaja soal kerakusan Si Timbalan Presiden tu nak menjejakkan kaki sebagai Perdana Menteri. Tetapi soal kredibiliti Presiden juga turut dipertikaikan.

Bagaimana mungkin seorang Presiden yang dilihat 'Incompetent' mampu untuk menerajui parti? Bagaimana mungkin orang yang dilihat 'Terencat Politik' boleh jadi Presiden dan seterusnya menjadi Ketua Pakatan?

Dan persoalan yang paling utama dalam pertikaian yang dibangkitkan pada ketika ini, sampai bila PKR mahu meneruskan dasar perjuangan jumud mereka untuk menjaga Bontot Si Ketua Penipu tu?

Sekiranya PKR benar - benar nak memulihkan parti itu menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang, perkara pertama sekali yang diorang perlu buang ialah pemimpin yang jenis suka mementingkan diri sendiri!!! Itu perkara utama yang perlu diorang lakukan!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Wan azizah patut pecat azwan dan gantikan dengan mr MGR. Wan azizah tak perlu kan pas cukup dengan pan dan sokongan pengikut mr mgr. Wan azizah perlu bertindak pantas dan sado. Arrkk ada dengar 6 bulan sebelum pru14 azwan akan disumpah menjadi katak oleh hadi awang.

    BalasPadam
  2. pkr jgn ikut telunjuk dap klu nak pulih...klu masih tunduk kpd dap selagi itulah masalah payah selesai.....biar pan shj yg jdi pak angguk dap.

    BalasPadam
  3. Itu pointnya...absolutely right

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping