Selasa, Mei 10, 2016

Hahaha!!! Memang tak boleh 'BLAH' betul la dengan 'Wayang' puak - puak PKR ni. Ada - ada saja taktik diorang nak Alihkan Perhatian rakyat dari berbicara mengenai kekalahan yang dihadapi.

Dek kerana hilang kemaluan dan terlalu TAMAK bertanding berpuluh - puluh kerusi dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak, akhirnya PKR hanya mampu mempertahankan 3 kerusi mereka sahaja.

Mengkala nak mengharapkan kerusi baru, jangan harap la. Maka sebab itu kemaluan puak PKR tu perlu ditutup dengan seberapa segera mungkin agar rakyat tidak terus memperlekehkan mereka.

Jika sebelum ini, taktik Si Azmin tu cuba nak memujuk PAS agar masuk Pakatan Haprak tu dah tergeliat apabila PAS pulak buat 'Pusingan U' dan mengajak diorang keluar dari Pakatan.


Ternyata, taktik yang diguna-pakai oleh orang yang 'Berangan Nak Jadi PM' tu bukan hanya sekadar menambahkan kemaluan kepada PKR, tetapi turut memburukkan imej dirinya sendiri.

Maka, nak tak nak terpaksa la Si Ketua Penipu tu memainkan peranan dan menjadi 'Play-Maker', berlakon seolah - olah dia sedang sakit tenat dan berada dalam keadaan 'Tidak Stabil'.

Berita mengenai keadaan kesihatan Si Ketua Penipu tu telah dikongsikan oleh salah seorang pemimpin PKR yang dimuat-naikkan melalui laman Media Sosial miliknya malam semalam.
"Datuk Seri Anwar Ibrahim dikejarkan ke hospital akibat darah tinggi yang tidak stabil. Sama-sama kita doakan untuk beliau,"
Heh! Balik - balik taktik nak meraih sokongan Simpati Murahan itu jugak la yang menjadi bahan jajaan Politik Longkang puak PKR ni untuk menutup kemaluan mereka yang sudah terdedah.

Diorang ingat, dengan menggunakan taktik tu, rakyat akan lupa kemaluan yang cukup besar telah dialami oleh PKR akibat kerakusan dan ketamakkan yang telah ditonjolkan di Sarawak.

Pokok pangkalnya, apa yang telah dilakukan oleh PKR dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak itu bukan sahaja bukti bahawa mereka hanya sekadar mementingkan Politik Peribadi mereka sendiri. Bahkan ia juga merupakan satu PENGKHIANATAN yang cukup nyata!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Harap-harap bukan AIDS mula serang peliwat

    BalasPadam
  2. Kalu bagi antidote juboq muda high pressure tu boleh turun ke agaknya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia dah kena racun arsenic kot

      Padam
  3. Nak mampuih le tu...

    BalasPadam
  4. mgkin drh tinggi sbb stress fikir pkr kalah teruk dlm prn sarawak...apa pun hrp dia cepat sembuh utk terus mnjalani hukuman.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping