Jumaat, Jun 10, 2016

Krik!!! Krik!!! Krik!!! Krik!!! Itu je bunyi latar belakang sewaktu ceramah parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu yang telah diatur oleh DAPigs sewaktu kempen Pilihan Raya Kecil Kuala Kangsar.

Dalam tempoh berkempen ini, parti pimpinan Si Mat Sabu tu telah menarik perhatian semua pihak termasuk media memandangkan parti tersebut pertama kali bertanding dalam pilihan raya di semenanjung sejak penubuhannya tahun lalu.

Kempen PAN pada awalnya dikhabarkan akan mendapat sambutan yang luar biasa memandangkan parti itu mendapat sokongan dari rakan sekutu dalam gabungan Pakatan Harapan, DAP dan PKR.

Bagaimanapun, sambutan yang luar biasa terhadap kempen PAN itu hanyalah satu khabar angin. Ini kerana, setiap ceramah atau aktiviti yang dilakukan PAN dalam tempoh berkempen ini tidak mendapat sambutan.

Bagi mengelakkan orang ramai dan macai-macai PAN menuduh kita menipu dalam hal ini, maka disertakan sekeping gambar ceramah PAN di Taman Emas Kuala Kangsar yang hanya mendapat sambutan dari cengkerik.

Dapat dilihat dengan jelas dari gambar yang disertakan ini. Korang akan nampak seorang uncle tersengih-sengih seorang diri, kerana hanya dia seorang yang berada di bangku berkenaan memberi sokongan.

Bukan setakat ceramah PAN di Taman Emas Kuala Kangsar saja tidak mendapat sambutan. Tetapi turut dikhabarkan ceramah PAN di Taman Manong yang diadakan semalam juga tidak mendapat sambutan.

Bila buat ceramah tak dapat sambutan tu, faham-faham jelah. Memang rakyat tempatan tak sokong parti tu. Jadi, rasanya lebih baik PAN tarik diri saja dari dimalukan pada hari pengundian nanti. Takut jugak bila tengok cengkerik keluar mengundi 18 Jun nanti!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Apek kong, diana sofia ada datang ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diayana sofia sudah ada apek kit siang ma..

      Padam
    2. Diayana sofia sudah ada apek kit siang ma..

      Padam
  2. Diana kite tarak mau kite mau itu tun mader woi.

    BalasPadam
  3. Mari ramai2 kita undi BN dan PAS..mari kita KUBURKAN PAN...parti kuali Mat Bu..t..Kuburkan sekali Nizar lilin tu...yg tiada pegangan ISLAM...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping