Jumaat, Jun 10, 2016

Sesungguhnya, apabila kita cuba nak mengaibkan orang lain dengan mempergunakan kalimah Allah, maka sudah pasti Allah akan membalas perkara yang setimpal ke atas diri kita sendiri.

Perkara itu jelas dilupakan oleh Bekas Menteri Besar Perak yang Sombong ini tatkala dia membuat dakwaan mengikut hukum Islam yang diletakkan pada hujung Kepala Lututnya sebelum ini.

Jika sebelum ini, pihak media melaporkan, Si Nizar Lilin tu telah menghina keluarga Allahyarham Bekas Ahli Parlimen Kuala Kangsar dengan menyifatkan kematiannya sebagai balasan tuhan.

Walaupun telah diasak oleh pelbagai pihak supaya dia tampil memberi permohonan maaf, namun ianya tidak diendahkan oleh Si Nizar Lilin yang tetap kekal Angkuh dengan kenyataannya.
"Jadi, saya hanya berkata bahawa kedua-dua kes ini mungkin ada kaitan. Itu sahaja. Saya mungkin salah, tetapi secara kebetulan ia berlaku di bandar yang sama," kata Nizar dipetik portal Malaysiakini.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Nizar Lilin tu membuktikan bahawa dia seorang pemimpin yang Angkuh dan Sombong. Nak pulak terhadap ketentuan Allah S.W.T dalam soal ajal maut.

Tapi, mungkin disebabkan tindakan BIADAP yang dilakukan oleh Bekas Menteri Besar Perak itu dikecam oleh majoriti pengundi di Kuala Kangsar, terpaksa la dia buat permohonan maaf.

Malangnya, permohonan maaf dari Si Nizar Lilin tu dilihat tidak seikhlas mana kerana dia tetap tidak menyalahkan dirinya sendiri terhadap tindakan BIADAP yang telah dilakukan sebelum ini.

Sebaliknya, Si Nizar Lilin tu hanya menyalahkan pihak media yang didakwa telah menyalah tafsir kenyataan yang dibuat sewaktu menyampaikan ceramah sempena kempen Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Kangsar.
"Namun laporan media sosial keesokannya telah sengaja membuat telahan, tohmahan dan andaian yang salah serta jauh terbabas dari maksud sebenar," katanya melalui kenyataan media, hari ini.
Dalam erti kata mudahnya, memang patut sangat Si Nizar Lilin ni digugurkan dari jawatannya sebagai Menteri Besar sebelum ini. Dia bukan sahaja SOMBONG dengan ketentuan Allah S.W.T, malah dia juga seorang yang tidak bertanggungjawab!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Dasar penipu dan pembohong....Nizar, DAPpigs dan PAN'tart' berpisah tiada.....adik beradik Boogeese Warrior Pirate semua tu....

    BalasPadam
  2. Its better if you just keep quiet. You completely flop as a state MB. There is a prophesy about jahil leaders being appointed at the end of time. It is true and you are it. So no matter what you say or do to cover your clownish tenure, you are still that clown. Its best if you just apologise and shut up. Kurang dosa dan kurang kena sumpah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping