Jumaat, Jun 17, 2016

Huh! Kalau dengan budak sekolah rendah atau budak sekolah tadika, boleh la Si Rafizi tu nak tunjuk sifat angkuh dia. Setakat melalak kat atas pentas menabur fitnah, apa barang Rafizi?

Jika sebelum ini, bukan main rancak lagi Si Rafizi tu membuat tuduhan yang bertalu - talu terhadap isteri Perdana Menteri dengan dakwaan yang hanya berdasarkan kepada spekulasi semata - mata.

Apa yang didakwa oleh Si Rafizi tu hanya dalam beberapa bentuk soalan prokatif yang diandaikan oleh pentaksub lobang bontot Pakatan sebagai satu pendedahan yang cukup besar.

Tapi hakikatnya, bila nak berhadapan dengan kebenaran, Si Rafizi tu ternyata 'Kecut Buah Kerandut' dan tak berani nak tunjuk muka. Itu membuktikan dia Takut dengan Bayang - Bayang sendiri.

Bila orang ramai melabelkan Si Rafizi sebagai 'Pondan Bacul' dan 'Pengecut Buah Kerandut' mula la Ahli Parlimen Pondan tu menonjolkan kemaluan dirinya sendiri dengan bersikap angkuh.

Kata Si Rafizi tu, dia bukannya 'Takut' nak berdepan dengan Pegawai Khas kepada isteri Perdana Menteri tu. Cuma dia anggap Pegawai Khas tu tak layak untuk berdepan dengan dia.
“Saya tidak takut, tetapi buat apa berdepan dengan pegawai yang tugasnya angkat beg tangan Rosmah. Kalau nak debat tiada masalah, syaratnya dengan Rosmah sendiri,” katanya pada program ceramah di Jalan Daeng Selili semalam.
Nah! Jelas, alasan yang diberi oleh Si Rafizi tu hanya semata - mata nak tutup kemaluan dia yang sudah kecut sebelum ini. Itu pun dia bercakap diatas pentas dimana semua orang DIPAKSA mendengar je.

Mengkala nak bertanya soalan tak boleh. Jadi, boleh la Si Rafizi tu nak tayang kemaluan dia yang sudah semakin membengkak tu sesuka hati. Tapi hakikatnya, dia tetap dianggap seorang pengecut.

Kalau Si Rafizi tu betul - betul anak jantan yang buah kerandutnya masih belum dikerat, kenapa dia perlu takut nak berdepan dengan Pegawai Khas kepada isteri Perdana Menteri tu? Takkan dia hanya setakat berani dengan orang pompuan je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. itulah pondan cuma berani ngan pompuan.

    BalasPadam
  2. Dgn budak angkat beg pon takut ke? Kata pejuang.. kahkahkah.. ke nk ajak bertumbuk lak ada bran ke? Awww

    BalasPadam
  3. Pondan yg dilaktani..Ya Allah berilah pembalasan yg setimpal dgn pemfitnah ni jgn biarkan dian melakukan byk dosa lagi...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping