Jumaat, Jun 17, 2016

Sendiri Pasang, Sendiri Koyak...
Tony Pua ingat rakyat Sungai Besar tu BODOH macam dia ke!!!
Heh! terasa nak termuntah pulak tengok lakonan Murahan bertaraf Longkang yang dipersembahkan oleh pemimpin DAPigs ni. Nampak sangat la diorang ni tengah terdesak nak cari undi.

Dek kerana sebelum ini, taktik memainkan Politik Provokasi Perkauman yang cuba dijaja kepada rakyat KANTOI secara terang - terangan, maka terpaksa la DApigs pilih cara Murahan seperti ini.

Apa yang jelas, taktik seumpama ini hanya sekadar untuk menutup ke-BIADAP-an DAPigs yang sebelum ini menjaja Politik perkauman bagi menimbulkan pemusuhan dikalangan rakyat.

Kalau sebelum ini, Si Tony Puaka tu sendiri mengaku bahawa DAPigs merupakan pihak yang bertanggungjawab menaikkan papan iklan kempen berbaur perkauman di Sungai Besar.
Jelas, taktik menyebarkan dakyah Politik Provokasi berbaur sifat Perkauman yang cuba dijaja oleh pemimpin DAPigs seperti Si Tony Puaka tu sangat tidak disenangi oleh pelbagai pihak.

Sehingga terpaksa pulak Khalid Samad mewakili parti KUALI Si Mat Sabu tu tampil meminta maaf dan merayu supaya taktik provokasi perkauman DAPigs itu tidak berulang lagi.

Mungkin pemimpin DAPigs seperti Si Tony Puaka ni anggap rakyat di Sungai Besar dan di Kuala Kangsar serta serata tempat di Malaysia ni se-BODOH Macai diorang nak percaya bulat - bulat gamaknya.

Kalau pengikut yang hari - hari diorang bagi sumbat taik, boleh la percaya dengan dakyah pembohongan yang cuba dijaja oleh pemimpin DAPigs ni. Tapi, majoriti rakyat Malaysia yang lain semuanya bijak belaka. Maka sebab itu taktik provokasi Murahan DAPigs ni tak menjadi!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Moh kite..KUBURKAN PAN di Kuale dan Sg Besar..kuburkan 10 feet under ground...Mat Sabu tunggu..kita tengok mcmne muka kembang tedung senduk dia nnti..TUNGGU....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping