Ahad, Jun 12, 2016

Huh! Heran juga. Macam mana Si Azmin tu boleh jadi seorang Menteri Besar jika benda semudah ini pun boleh membuatkan dia keliru? Takkan itu pun dia masih ada hati nak jadi Perdana Menteri?

Tidakkah itu membuktikan bahawa Si Menteri Besar Selangor ni takde pendirian yang tetap dalam membuat satu - satu keputusan yang jelas melibatkan kepentingan serta kebajikan rakyat?

Kalau dalam soal memilih parti mana yang dia nak sokong pun dia boleh jadi caca-marba dan hilang akal tak tentu arah sampai 'Merajuk' macam budak kecik, layak lagi ke dia jadi Menteri Besar?

Kalau ikut pandangan yang diberikan oleh calon Barisan Nasional merangkap ADUN Sungai Panjang ni, Si Menteri Besar tu sekarang ni masih dalam 'Dilema' nak pilih parti mana yang dia kena sokong.

Si Menteri Besar Selangor tu kini dilihat berada dalam keadaan tersepit bagi menzahirkan sokongan sama ada terhadap calon PAS atau calon PAN pada Pilihan Raya Kecil Sungai Besar kali ini.
"Saya rasa beliau mungkin dalam keadaan celaru. Sebelah sana beliau ada PAS dan PKR, sebelah sini ada PAN, DAP. Saya fikir rakyat boleh menilainya," katanya yang ditemui selepas mengadakan tinjauan mesra bersama penduduk di Pekan Sekinchan, pagi tadi.
Terdahulu kegagalan Azmin untuk hadir di sebarang kempen yang membabitkan calon PAS dan PAN menimbulkan tanda tanya di kalangan ramai pihak, terutamanya pengundi di Sungai Besar.

Hanya kelibat segelintir pemimpin tertinggi dikalangan PKR itu sahaja yang kelihatan di ceramah serta kempen anjuran Pakatan Haprak tu untuk membantu memenangkan calon mereka.

Malah dalam kebanyakan kempen, calon yang mewakili Pakatan Haprak tu dilihat lebih kerap ditemani dan didampingi oleh pemimpin - pemimpin tertinggi DAPigs berbanding PKR sendiri.

Secara tidak lansung, keadaan itu memperlihatkan bahawa calon dari parti PAN itu bukan sahaja mengikut telunjuk DAPigs, tetapi kepimpinan PKR sendiri seolah - olah tidak merestui pencalonnya. Jadi, buat apa rakyat nak mengabiskan masa pilih calon Boneka DAPigs ni!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping