Isnin, Jun 13, 2016

Haduyai!!! Memang jenis puak Pakatan Haprak ni kalau menipu main tak agak - agak gamaknya. Sesuka hati dia je nak kencing. Mungkin dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh macam dia agaknya.

Jika sebelum ini, khabar angin mengatakan Si Azmin tu 'Merajuk' tak nak turun padang sempena kempen Pilihan Raya Kecil Parlimen Sungai Besar tu mula menjadi buah mulut orang ramai.


Ianya disebabkan kelibat Si Menteri Besar Selangor tu sampai ke hari ini masih tidak kelihatan. Dia hanya dilihat hadir berpelukkan dengan Presiden PAN tu je pada hari penamaan calon.

Lepas tu, terus Si Menteri Besar Selangor tu 'Hilang' tanpa sebarang kesan sehingga menimbulkan pelbagai spekulasi dikalangan rakyat. Terutama mereka yang tinggal di Sungai Besar.

Kalau ikut telahan dan sentimen dikalangan rakyat, ketidak-hadiran Si Menteri Besar Selangor turut dikaitkan dengan rasa tidak puas hatinya terhadap calon PAN yang mewakili Pakatan.

Maka, untuk menjawab spekulasi yang sedang hangat diperkatakan pada ketika ini, Si Nurul Izzah tu pun tampil dengan memberikan alasan bertaraf Longkang bagi menutup kemaluan Azmin.

Kata Si Nurul Izzah, Si Menteri Besar Selangor tu 'Takde Masa' nak turun padang, menjenguk rakyat di Sungai Besar sebab 'Terlalu Sibuk' menguruskan pentadbiran Negeri.

Malah Si Nurul Izzah tu juga turut memberikan alasan KONONnya Si Menteri Besar Selangor tu sibuk ke hulu dan ke hilir mengiringi Tuanku Sultan Selangor dalam pelbagai program.
"Selain itu, sudah tentu beliau perlu mengiringi Sultan Selangor dalam program harian dan ini sudah disepakati oleh pimpinan Pakatan Harapan," katanya dalam sidang media, di sini Ahad.
Haduyai Nurul Izzah oi!!! Alasan bertaraf budak sekolah tadika mana yang dia kutip ni untuk menjadi santapan rakyat? Takkan rakyat di Malaysia ni se-BODOH itu nak terima alasan tersebut?

Kalau nak ikut 'Logik Akal' sekali pun, takkan la hari - hari Sultan Selangor ada program yang perlu diiringi oleh Si Menteri Besar Selangor ni? Siang malam, pagi petang ada program???

Kot kalau sebelum hari penamaan calon, boleh pulak Si Azmin tu hari - hari turun ke Sungai Besar, malah siap 'berkampung' pulak dikawasan tu. Masa tu, dia tak perlu mengiringi Tuanku Sultan ke?

Kamon la Nurul Izzah!!! Takkan la sebab nak tutup kemaluan Si Azmin tu sampai tahap dia nak jual nama Sultan Selangor pulak. Sekali sekala, apa salahnya kalau dia bercakap terus terang dengan rakyat. Tak payah la nak memalukan diri sendiri depan orang ramai!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kalau di Sarawak sanggup terbang..banyak pula masa.. Mp low class..puak2 kau boleh lah menipu..

    BalasPadam
  2. Otak udang semua mereka ni..terutama si betina tu..dia sendiri xtahu apa yg dia cakap...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping