Isnin, Jun 13, 2016

Aduhai!!! Memang kesian betul tengok nasib Si Khalid Samad ni. Meroyan dia mengalahkan orang yang Gila Talak. Dah bercerai pun masih sibuk nak mengutuk bekas janda macam - macam.

Jika sebelum ini, Si Khalid Samad tu dilihat terus ghairah menjadikan bekas parti yang diseratinya sebagai 'Punching Bag' dengan pelbagai tuduhan yang dilemparkan terhadap parti itu.


Entah apa yang didendamkan sangat oleh Si Khalid Samad tu terhadap PAS pun, kita tak pasti. Walhal, dia yang bertindak khianat dan mengambil keputusan meninggalkan parti tu sebelum ni.

Malah PAS jugak yang telah menaikkan nama Si Khalid Samad ni sebagai seorang pemimpin sehingga dia dapat menjadi wakil rakyat. Jika tidak kerana PAS, mungkin Si Khalid Samad ni masih merempat tepi longkang.

Tapi, memandangkan Si Khalid Samad ni seorang yang mudah lupa diri dan tak reti nak mengenang budi, maka sebab itulah dia terus khayal tak tentu arah mengalahkan orang mabuk todi.

Terbaru, Si Khalid Samad tu membuat dakwaan kononnya parti yang dia sertai pada ketika ini iaitu parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu ada 'Hak' nak bersuara dalam Rejim Pakatan Selangor.
“Kita cukup berhak untuk bercakap bagi pihak kerajaan negeri Selangor. Kerajaan Selangor didominasi 29 ADUN Pakatan Harapan, manakala PAS hanya 13 kerusi,” kata Khalid dalam sidang media di pejabat AMANAH Sungai Besar hari ini.
Kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad tu membuktikan bahawa dia ni jenis Tak Sedar Diri. Nampak sangat yang Si Khalid Samad tu lupa kedudukan parti dia dalam DUN Selangor.

Kalau nak diikutkan pecahan yang sebetulnya, PAN hanya ada DUA KERUSI je dalam DUN Selangor. Lepas tu, takde pulak wakil mereka dalam barisan Exco Rejim Pakatan Selangor tu.

Malah, kewujudan PAN sebagai sekutu dalam Pakatan Haprak tu masih tidak diiktiraf oleh Azmin selaku Menteri Besar Selangor yang dilihat lebih cenderung menyokong PAS pada ketika ni.

Jadi, tak payah la Si Khalid Samad tu nak memalukan diri dia sendiri dengan membuat dakwaan yang bukan - bukan. Makin hari, makin teruk dah penyakit dia ni. Kalau ada sesapa yang berkawan dengan Si Khalid Samad ni, tolong la bagitau dia, "Jangan Lupa Makan Ubat"!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Khalid Samad ini berpenyakit kronik jenis dia la sorang yg bagus sangat dah lama dah semenjak tahun 80an semasa berkerja dg Petronas. Pasal tu dia tak boleh bertahan dan resigned. Sekarang dah jadi MP, penyakit kronik ni lagi la menjadi jadi.

    BalasPadam
  2. blh jdi si khalid ni rasa dia hebat sangat dah tu.....tak sedar diri partinya semakin merudum

    BalasPadam
  3. penyakit gila talak tiga la tu....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping