Sabtu, Jun 11, 2016

Heh! Nampak gayanya, semakin hari semakin kuat meroyannya Si Rafizi ni apabila dia bertambah lantang mengutuk PAS secara terang - terangan didalam laman media sosial peribadinya.

Kali ini, Si Rafizi tu tampil mempersoalkan kenapa semakin hari semakin ramai pengikut PAS yang membuat serangan terhadapnya didalam Facebook berbanding pengikut UMNO.

Rafizi membuat dakwaan seolah - olah serangan yang biasanya dilakukan oleh penyokong UMNO sebelum ini kononnya telah disub-kontrakkan kepada pengikut PAS.

Malah Rafizi juga turut mempersoalkan tindakan beberapa orang pemimpin PAS yang dilihat seolah - olah mempersendakan kerja - kerja mendedahkan rasuah dalam melawan rasuah.

Disamping itu, dengan niat ingin memalukan PAS diatas pentas Politik Retorik melalui laman media sosialnya itu, Si Rafizi turut menampilkan satu contoh dari penyokong tegar PAS.
Malangnya sikap dan pendekatan begini membawa nama buruk kepada "tarbiah PAS" yang selalu disebut-sebut. Saya sertakan satu contoh di bawah. Saya juga telah semak profail beliau dan saya percaya ia bukan dibuat-buat oleh musuh PAS untuk merosakkan nama baik PAS.
Ternyata, niat buruk Si Rafizi itu dalam mendedahkan perkara tersebut hanya ingin memburukkan lagi imej PAS dimata pengikut - pengikutnya agar mereka bertambah benci kepada parti itu.

Sesuai dengan agenda yang direncanakan oleh DAPigs yang mahu rakyat membenci parti yang didominasikan oleh orang Melayu, nampak gayanya Si Rafizi ni juga sealiran dengan mereka.

Sekiranya Melayu dalam Malaysia ni semakin bertambah benci kepada UMNO dan PAS, maka sudah pasti ianya akan bertambah mudah bagi puak DAPigs tu nak merampas kuasa. Mungkin itu tujuan Si Rafizi tu tampil memburukkan PAS secara terang - terangan!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. rkyat dah tau siapa rafizi ni ....tak payah la melalak salahkn pas.

    BalasPadam
  2. Ala sotong rafizi... berani komen orang aje... bila kena kritik terus meroyan... ikut hati mahu aku lempang aje mulut celupar budak MCKK ni... memang MCKK breeding ground jenis manusia pembohong, pemfitnah dan gay boy...

    BalasPadam
  3. Ala sotong rafizi... berani komen orang aje... bila kena kritik terus meroyan... ikut hati mahu aku lempang aje mulut celupar budak MCKK ni... memang MCKK breeding ground jenis manusia pembohong, pemfitnah dan gay boy...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping