Rabu, Julai 13, 2016

Huh! Kalau selama ini kita ingatkan hanya PKR je yang menjadikan bontot Si Ketua Penipu tu sebagai 'Keutamaan' dalam dasar perjuangan mereka. Kali ini tiba giliran DAPigs pulak.

Nampak gayanya, DAPigs kini lebih memberikan keutamakan kepada kepentingan Politik Peribadi Si Guan Eng tu dari nak memperjuangkan kebajikan rakyat secara menyeluruh.

Benda yang sama juga dilakukan oleh PKR selama hari ini dimana Bontot Si Ketua Penipu tu telah dijadikan sebagai 'Paksi' utama kepada parti itu untuk mengorbit dunia Politik di Malaysia.

Dari satu sudut, nampak sangat yang parti PKR dan DAPigs lebih cenderung memberi sokongan kepada 'Penjenayah' dari nak menegakkan keadilan serta kebenaran dikalangan rakyat.

Bayangkan. Sewaktu Si Ketua Penipu tu dilucutkan jawatan Timbalan Perdana Menteri dan dipecat dari UMNO oleh Tun Mahathir, ramai yang sanggup berguling - guling atas jalan raya.

Kali ini, DAPigs sanggup menangguhkan pemilihan parti hanya semata - mata untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Guan Eng tu supaya dia tidak disingkirkan oleh perwakilan.

Jelas, tindakan itu membuktikan bahawa 'Demokrasi' dalam DAPigs sudah 'Mati'. Sebaliknya ia diganti dengan sistem 'Komunis' dimana pemimpin tidak boleh dihapuskan oleh perwakilan.

Dan jika dilihat secara dekat, tindakan DAPigs yang menangguhkan pemilihan itu seolah - olah membenarkan dakwaan dan pertuduhan yang dihadapi olelh Lim Guan Eng pada ketika ini.

Kalau tidak, kenapa pulak DAPigs sampai takut nak mengadakan pemilihan tersebut? Andaikata diorang yakin yang Si Guan Eng tu tak bersalah, kenapa Takut nak buat pemilihan?

Secara kesimpulannya, tindakan DAPigs menangguhkan pemilihan parti itu bukannya dapat menyelamatkan keadaan. Sebaliknya ia memberi lebih banyak impak buruk dan menjejaskan imej parti itu sendiri. Rakyat dapat melihat, DAPigs Takut Pada Bayang - Bayang sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping