Ahad, Julai 24, 2016

Heh! Kalau tak 'Double Standard', memang bukan Nurul Izzah la namanya. Tak jadi la Pakatan Haprak kalau dia tidak menonjolkan sifat pejudis Dwi-Wajahnya dalam sesuatu isu.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Nurul Izzah tu membela pendedahan yang dibuat oleh 'Department of Justice' (DOJ) berhubung syarikat pelaburan strategik 1MDB.

Kata Si Nurul Izzah, pendedahan itu tidak ada kaitan dengan konspirasi untuk menjatuhkan Negara. Ianya tidak sama seperti apa yang berlaku di Negara - Negara luar, terutamanya Negara Islam.
Jika ini sememangnya konspirasi maka ia bermakna seluruh dunia terbabit dalam konspirasi menentang Malaysia,” katanya.
IRONIKnya, jika pendakwaan atau pendedahan dibuat terhadap pemimpin Politik dikalangan Pakatan Haprak tu selama hari ini, lain pulak pendirian yang dibuat oleh Si Nurul Izzah.

Kenapa dia nak kaitan setiap pendakwaan itu dengan 'Konspirasi Politik' sedangkan ianya tidak ada kaitan pun dengan Politik? Sebagai contoh, kes pendakwaan terhadap Si Ketua Penipu tu.

Yang meliwat bekas pembantu peribadi Si Ketua Penipu tu bukannya orang lain, tapi Si Ketua Penipu tu sendiri. Takde pulak Kerajaan suruh mangsa liwat tu merelakan dirinya diliwat.

Dan satu lagi contoh ialah mengenai kes pendakwaan rasuah yang melibatkan Si Guan Eng tu. Kenapa kes tu nak disabitkan dengan konspirasi Politik sedangkan ianya salah Si Guan Eng tu sendiri?

Yang Si Guan Eng tu pergi beli rumah dari peniaga yang ada kepentingan dalam Rejim DAPigs Pulau Pinang dibawah pemerintahan dia sapa suruh? Bukan Kerajaan Barisan Nasional suruh.

Dan dalam kedua - dua kes, puak Pakatan Haprak seperti Si Nurul Izzah mendakwa ianya sebuah 'Konspirasi Politik' dan menjaja teori tersebut ke serata dunia bagi menagih Simpati Murahan.

Walhal dalam pendakwaan kedua - dua kes tersebut, diorang sendiri yang buat salah. Tidakkah itu membuktikan yang Si Nurul Izzah ni prejudis dan bersifat 'Dwi-Standard'? ATAU, adakah itu memang sifat puak Pakatan yang suka menjadi golongan MUNAFIK!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Admin teruskanlah menyokong pencuru dan perompak duit rakyat Malaysia.

    BalasPadam
  2. Pemimpin UMNO dan penyokong Najib mana percaya tentang masalah 1MDB,mereka dah kenyang dengan dedak dari Najib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Serile..kamu semua pun kenyang makan dedak babi yang disumbat oleh dapigs...fairkan..sama2 pemakan dedak

      Padam
  3. Lingkuplah Negara ini sekiranya pemimpin yang ada sekarang terus memerintah Negara.

    BalasPadam
  4. Orang Melayu sekarang banyak yang buta mata dan hati,setiap keburukan dan kejahatan didepan mata tetap tidak berkesan dihati mereka.

    BalasPadam
  5. Betina tolol ni jgn layan..hujah dangkal dia meloyakan tekak..tengok muka dia terasa nak muntah.

    BalasPadam
  6. Tak semua disumbat dedak..kami rakyat bawahan ni pun tau fakta dan auta..yg beria ria mengutuk kerajaan sebab selera tak dipenuhi..peduli apa janji hidup kami aman tiap bulan untung meniaga..shoping..enjoy..dan tak lupa ibadat..bukan mcm golongan yg tak bersyukur asyik menyalak dan berkokok hasilnya..ZERO

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping