Selasa, Julai 19, 2016

Heh! Nampak gayanya, Si Guan Eng ni takde la sehebat seperti yang digambarkan oleh sesetengah pihak. Kalau tengokkan gayanya ketika ini, dia pun takde bezanya dengan orang lain.

Masih terngiang - ngiang lagi kenyataan Sombong dan Angkuh yang pernah dibuat oleh Si Guan Eng tu suatu ketika dulu sewaktu Pahang dilanda banjir pada penghujung tahun 2013 yang lalu.
Pada ketika itu, dengan lagak seperti Tokong, Si Guan Eng tu membuat dakwaan secara terbuka kononnya jika Pakatan Haprak tu yang memerintah Pahang, sudah pasti banjir tidak akan melanda.

Tapi sekarang, kita dapat lihat apa yang berlaku sebenarnya. Jangan kata Selangor yang diperintah oleh Rejim Pakatan pimpinan Si Azmin tu masih lagi dibelenggu bencana banjir kilat.

Malah Negeri Pulau Pinang yang dipimpin oleh Si Guan Eng tu sendiri pun turut dilanda bencana banjir kilat sehingga menyebabkan terminal Lapang Terbang pun turut dipenuhi dengan air.

Adakah itu membuktikan yang Si Guan Eng tu cukup pandai menguruskan bencana yang melanda Negerinya sampai dia dengan lagak sombong boleh membuat dakwaan terhadap orang lain sesuka hati?

Pokok pangkalnya, ke-Sombong-an  serta ke-Angkuh-an tak bertempat Si Guan Eng tu akhirnya telah menyebabkan dia sendiri terperangkap dalam bencana yang telah ditentukan oleh Allah S.W.T. Sekarang, apa pulak alasan yang akan diberikan oleh Si Tokong DAPigs tu???
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Babie-Eng ..dia makan rasuah, dia main kongsi gelap, dia simpab betina.. semua tu UMNO yg slh... ok..

    ini banjir hujan dari langir turun..tlg jgn Babie-Eng ckp UMNO punya kerja jgk.. kasi penampar muka dia.. LGE kita patut buang dia dlm LAUT!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping