Khamis, Julai 21, 2016

Heh! Nampak gayanya kemelut yang tidak diundang melalui kenyataan yang telah dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor semalam menerima respon negatif dari kalangan pemimpin PAS.

Mereka yang sebelum ini tampil membantah penganjuran konsert Selena Gomez di Stadium Tertutup Melawati, Shah Alam ternyata kecewa dengan 'Tarbiyah' yang diberikan oleh Menteri Besar itu.

Namun, jawapan yang diberikan oleh Si Menteri Besar Selangor itu tidak dapat diterima oleh sebilangan besar pemimpin PAS Selangor yang telah menghantar memorandum bantahan.

Kekesalan itu dizahirkan apabila Ketua Dewan Ulama PAS Negeri Selangor Riduan Rahmat menghantar memorandum tersebut di pejabat kerajaan negeri Selangor di Shah Alam petang tadi.
Selain itu, turut hadir bersama menghantar memorandum tersebut ialah Timbalan Ketua Pemuda PAS Selangor, Hanafi Zulkapli dan Ketua Dewan Muslimatnya, Wan Hasrina Wan Hassan

Ridzuan berkata, PAS tidak menolak sebarang aktiviti hiburan tetapi konsert Selena ini dilihat boleh menjerumus kepada kehancuran dan mengundang masalah sosial di kalangan anak muda.
“PAS ini sebenarnya membenarkan hiburan tapi bila mana hiburan yang datang itu (tidak) membawa kepada kemungkaran dan kehancuran.
“Isu konsert ini bukan masalah hiburan tapi gejala dan diri penyanyi itu yang dikenali seorang yang membawa simbol seksi yang merosakkan anak muda kita hari ini.” katanya kepada pemberita di Pejabat SUK.
Apa yang jelas, kemelut yang melanda Pakatan Haprak tu di Negeri Selangor masih lagi tidak dapat diselesaikan melalui perbezaan pendapat yang semakin ketara diantara mereka pada ketika ini dan membuktikan Si Menteri Besar Selangor tu GAGAL sebagai seorang pemimpin!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Tak berani pulak nak menyalak kat jalan sebagaimana yang dilakukan oleh lobai PAS terhadap apa juga tindakan yang dilakuka oleh kerajaan BN..ngapee...tak dapat upah ke..ni lah dasar HIPOKRIK melayu PAS..sebenarnya mereka ni barua/kuli batak dan budak upahan DAP dan PKR je...

    BalasPadam
  2. Azmin i like salena gomez, give me give me give me gif gi gif gig gif giff gifff.... oo O oo ooo oo ooo i hate u pas,

    BalasPadam
  3. Poor PAS. Ada wakil PAS dalam DUN Selangor pun mcm serupa x de. So buat apa PAS nak terus menyokong si Azmin tu? Tindakan Azmin x de yg menyenangkan hati orang Islam pun, makin mencabar adalah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping