Sabtu, Julai 23, 2016

Secara menyindir, seorang blogger Pro PKR berkata terdapat "Konspirasi Politik Terancang" tahap tertinggi untuk menjatuhkan seorang facebooker pro PKR yang sering memaki hamun ulama PAS.

Pembenci PAS dan Pemaki Hamun Ulama PAS yang dimaksudkan blogger Pro PKR yang juga dikenali sebagai blogger Omak Kau itu adalah Teuku Zacharyah Iskandar aka Sulaiman Khairi.
“Di akaun FB miliknya namanya ialah Teuku Zacharyah Iskandar dikatakan keturunan Kerabat Di Raja Aceh sedangkan di akhbar Sinar harian tempat beliau mengadu ialah Sulaiman Khairi berumur 48 tahun.
“Di FB beliau digambarkan sebagai anak muda berumur dibawah 30 tahun sedangkan akhbar Sinar Harian menyatakan umurnya sudah hampir setengah abad. Jadi jelas percanggahan di situ.
“Kalau dilihat pada gambar dimuat naik di Sinar Harian tidak mencerminkan dirinya sebagai seorang Kerabat Di Raja Aceh sedangkan ketrampilannya dengan memakai baju T Jingga 13 terserlah sungguh auranya seorang anak kerabat Di Raja Aceh. Raut wajah pun jauh berbeza rasanya.
“Beliau adalah penyokong kuat DAP sebab itu mana mungkin DAP akan biarkan penyokongnya lebih-lebih lagi kaki maki hamun dan penghina ulama dan PAS dibiarkan hidup susah sampai diisytiharkan muflis sudah 2 tahun tanpa dimaklumkan kepadanya,” kata Omak Kau.
Mengulas lanjut, blogger Pro PKR itu, berkata sepatutnya parti pembangkang khususnya DAPigs menganjurkan program solidariti kepada Sulaiman @ Teuku Zacharyah Iskandar yang ditimpa masalah itu.
“Pihak bank sepatutnya kena sedar siapa indvidu yang dia berurusan ini … bukan calang-calang individu .. ilmu agamanya cukup punya tinggi sampai boleh maki dan herdik Presiden PAS semacam jer.
“Kepada DAP dan mereka yang sekepala dan seangkatan dengan Sulaiman Khairi a.k.a Teuku Zacharyah Iskandar marilah Bersolidariti lawan sampai menang pemangsaan politik dan konspirasi politik terancang tahap tertinggi yang terbaru ini.
Maka adalah disarankan agar DAPigs selepas ini boleh buat kutipan derma sepertimana yang mereka lakukan terhadap Si Guan Eng tu sebelum ini bagi mengumpul bantuan kepada Pemakan Dedak mereka ni. Jangan DAPigs buat - buat tak tau pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping