Sabtu, Julai 23, 2016

Memang terbaik usaha yang dilakukan oleh pemimpin DAPigs ni menghormati Islam sampai tahap umat Islam nak cegah kemungkaran pun diorang hina secara terang - terangan.

Hanya semata - mata PAS tidak sehaluan dengan mereka, maka ianya memberikan mereka 'Lesen Besar' untuk menghina usaha parti itu menghalang penganjuran konsert Selena Gomez.

Naib Pengerusi DAP Kebangsaan, Teresa Kok memperlekehkan arahan Exco PAS Selangor yang meminta agar semua masjid di seluruh negeri mengadakan solat hajat untuk memohon ke hadrat Allah SWT agar konsert Selena Gomez dibatalkan daripada dianjurkan di negeri itu.
“Jenaka apa ?? Exco Selangor tidak mengarahkan solat hajat untuk menyelamatkan Malaysia daripada malu yang dibawa oleh skandal 1MDB, tetapi sebaliknya mengarahkan solat hajat untuk membatalkan konsert yang akan datang di Shah Alam ??,” kata Teresa Kok dalam Facebook hari ini.
Tapi, kalau PAS buat solat hajat, mintak doa supaya 'Pecah Perut', boleh pulak puak DAPigs ni berikan sokongan dan anggap ianya sebagai satu usaha 'Jihad' yang menegakkan kebenaran?

Bukan setakat itu sahaja, malah mereka yang kuat menyokong Pakatan Haprak tu juga turut serta menyerang saranan yang telah dibuat oleh Exco PAS agar semua masjid mendirikan solat hajat.
Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh pemimpin DAPigs seperti Teresa Kok dan juga penyokong Pakatan Haprak itu merupakan satu penghinaan yang nyata terhadap Islam itu sendiri.

Tapi tak heran la kalau pemimpin DAPigs macam Si Teresa Kok tu suka memperlekehkan usaha umat Islam sebab diorang ni memang Kafir Harbi. Yang malangnya, masih ada Melayu Barua yang mengaku pejuang Islam sanggup bertuhankan diorang ni!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. KAHKAHKAHKAH............Raja Bahrin Shah pun tanya,
    mana ularmak berjub ah panjang..........Apasal senyap sepi
    pasal perompak lanun mencuri duit rakyat melalui 1MDB....???
    Rupa-rupanya tengah solat HAJAT mintak dijauhkan Selina Gomez.
    KIHKIHKIHKIH.......Aurat Selina Gomez jauh lebih penting daripada
    masalah negara yang dilanda korapsi.
    Begitulah otak ulamak dan orang yang mengaku pejuang Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Babi ko Cik Minah

      Padam
    2. Cik Minah tonggek ni dah terlebih makan dedak babi yg disua oleh kwn2 babi dia..tu sbb percakapan pun mcm haram jadah..BABI KO CIK MINAH TONGGEK

      Padam
  2. Kalau setakat nak panggil hujan, katak pon boleh buet. Teresa kok ni spesis makan cok kodok dan keropok lekor.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping