Rabu, Julai 20, 2016

Kalau sebelum ini, Pengerusi DAPigs Pulau Pinang sendiri menolak sebarang dakwaan kononnya mereka nak mengadakan Pilihan Raya mengejut dan membubarkan DUN dalam masa terdekat.

Katanya, perkara itu tidak ada dibincangkan dalam mesyuarat DAPigs Negeri dan diorang pun tak bercadang nak bawak isu tu untuk dibincangkan diperingkat yang lebih tinggi dalam Pakatan.

Tapi yang herannya, kenapa PKR Pusat pulak yang tiba - tiba sibuk nak mengadakan mesyuarat khusus bagi membincangkan perkara tersebut semalam? Kenapa diorang pulak yang teruja?

Biarpun keputusan mesyuarat PKR semalam tidak menetapkan sebarang pendirian mengenainya, tapi mereka kata, masih ada usaha untuk membincangkan isu Pilihan Raya mengejut itu.

Namun tambah menghairankan ialah apabila PKR Pulau Pinang sendiri pun tampil membuat kenyataan bahawa mereka sendiri tidak berminat untuk diadakan Pilihan Raya tersebut.

Katanya, PKR Pulau Pinang masih belum bersetuju dengan cadangan untuk mengadakan pilihan raya tergempar Negeri seperti mana yang telah disebut oleh Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang sebelum ini.
“Kami bukan menolak cadangan itu tetapi memerlukan masa yang lebih untuk memahami cadangan itu sebelum membuat sebarang keputusan muktamad,” katanya kepada pemberita selepas Majlis Rumah Terbuka sempena Hari Raya Aidilfitri Rapid Penang hari ini.
Pokok pangkalnya, kenyataan songsang dan mengelirukan oleh kepimpinan Pakatan Haprak ni seolah - olah seperti mereka mahu menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan rakyat.

Kalau kita tengok dari satu sudut, kepimpinan Pakatan Haprak ni cuba nak mengelak dari menjawab isu yang jauh lebih penting, iaitu kewujudan Pakatan Baru yang diumumkan oleh Tun Mahathir. Maka sebab itu tiba - tiba je PKR Pusat bercerita pasal Pilihan Raya mengejut!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. GONE ENG KATA;BY HOOK BY CROOK AKU NAK BUAT JUGA PRN MENGEJUT.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping