Rabu, Julai 20, 2016

Heh! Nampak gayanya Pengkhianatan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean ni terhadap partinya sendiri semakin hari semakin kian menyerlah dan dipertontonkan kepada orang ramai.

Kalau sebelum ini pun, Si Mahfuz Bean tu masih cuba juga nak menyembunyikan Pengkhianatannya itu secara berselindung disebalik kulit 'Hijau' yang isi dalamnya pekat dengan warna 'Oren'.

Tapi jika dilihat dari kenyataan yang dikeluarkan baru - baru ini, nampak sangat yang Si Mahfuz Bean ni cuba nak memperlekehkan PAS yang dilabelkan sebagai sebuah parti 'Bebal'.

Kata Si Mahfuz Bean, PAS perlu mengambil langkah bijak dan mengatur langkah bagi menghadapi Pilihan Raya Umum yang akan datang sekiranya parti itu mahu menundukkan Barisan Nasional.
“Kepimpinan PAS pusat tidak seharusnya melihat cadangan Tuan Ibrahim sebagai pandangan peribadi beliau. Pandangan tersebut untuk membawa kembali PAS ke arus perdana politik negara.
“Jangan kita kekal dalam kebebalan. Jangan simpan kesilapan dan kebodohan,” katanya dalam satu kenyataan media yang mengutuk partinya sendiri hari ini.
Kenyataan Si Mahfuz Bean itu merujuk kepada cadangan dan seruan yang telah dinyatakan oleh Timbalan Presiden PAS yang mendesak agar Genjatan Senjata diwujudkan dikalangan pembangkang.

Dalam masa yang sama, Si Mahfuz Bean tu memuji tindakan wakil rakyat PAS di Selangor yang menyambut baik dan menyokong penuh cadangan Timbalan Presiden PAS itu sebelum ini.
“Sokongan mereka untuk kompromi satu perakuan terhadap kewujudan parti pembangkang lain walaupun sebelum ini parti ini dianggap oleh PAS sebagai mengkianati PAS,” katanya merujuk kepada penubuhan Parti Amanah Negara (PAN).
Walaubagaimana pun, tindakan Si Mahfuz Bean dan juga wakil rakyat PAS di Selangor yang menyokong cadangan tersebut dibuat hanya untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Sebab diorang sendiri yakin bahawa PAS tidak akan mampu untuk menang dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang secara bersendirian tanpa sebarang bantuan dari DAPigs dan juga PKR.

Secara kesimpulannya, Si Mahfuz Bean tu melahirkan rasa ketidak-yakinannya terhadap kemampuan PAS dan secara tidak lansung memperlekehkan jentera parti itu diperingkat akar umbi.

Namun IRONIKnya, kenapa Si Mahfuz Bean ni sanggup pulak duduk dalam ke-BEBAL-an dan ke-BODOH-an PAS? Kenapa dia tak berani nak ambik tindakan dan meninggalkan parti tu? Adakah dia takut dia akan hidup umpama Kerakap Atas Batu jika dia keluar dari parti!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Org cam ni sanggup jual agama dan bersekongkol dengan kafir herbi demi kepentingan peribadi...

    BalasPadam
  2. Dap dan anak anak kapal sink sudah mau kawtim 13 dun sama pas selangor.dap dan anak anak kapal sink mau makan durian D28 diluarnya hijau berduri di dalamnya isinya oren lembut macam najis, baunya disukai langau langau hijau. Bertapa misterinya durian d28 ini? Hanya tuhan allah yang tau.

    BalasPadam
  3. Dia dah mulat hidu juboq Madey cuma tunggu nak jilat saja. Setakad dedak tu tanyalah dia siapa yang dapat projek Istana Mentaloon zaman Mukriz.

    Dulu bukan main lagi kutuk Madey, awat la ni hang dok ampu orang tua tu sampai lenguh tangan. Orang ni bukan saja makan dedak malah temukut gaul dengan sambau semua dia telan.

    BalasPadam
  4. mahfuz perasan dia bijak sangat dah sedangkn nasib dia dlm politik belum tentu cerah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping