Ahad, Ogos 14, 2016

Chagubard ada membuat pendedahan tentang kemewahan yang dikecapi oleh seorang Ahli Parlimen yang dikatakan bekas penjual buah yang memiliki 9 buah kenderaan mewah tak berapa lama dulu.

Perkara ini heboh dikalangan ahli pakatan malah rakyat kawasan Ampang sendiri tertanya tanya dari mana datangnya kemewahan yang di kecapi oleh Zuriadah yang kini memegang jawatan Ahli Parlimen.

Zuraida juga turut didakwa merupakan proksi kepada Azmin dan banyak projek di Ampang serta Selangor diberikan kepada kroni Zuraida yang kononnya menjadi orang harapan kepada Timbalan Presiden PKR itu.

Kira hebat juga la politik peniaga buah ni, sampai Menteri Besar pun boleh kena kaw tim. Itu belum lagi kita cerita pasal isu "Rasuah Betina" yang didedahkan oleh Setiausaha Agung PKR sebelum ini.

Dalam pendedahan yang dibuat, Si Rafizi tu mendakwa kononnya ada pemimpin dikalangan pentadbiran Rejim Pakatan Selangor tu terlibat dengan penyelewengan serta rasuah.

Malah laporan berhubung isu tersebut juga sudah dibuat kepada pihak SPRM oleh Si Rafizi tu sendiri. Sama ada betul atau tidak dia buat laporan, kita pun tak pasti sehingga ke hari ini.

Sedangkan orang yang pergi buat laporan tu pun sudah mendiamkan diri. Tak berani dah dia nak bercerita mengenai isu tersebut walaupun ianya menimbulkan keraguan dikalangan rakyat.

Kalau nak diikutkan, Si Rafizi ni rajin benar dia mendabik dada mengaku dirinya sebagai pejuang 'Anti Korupsi'. Tapi bila parti dia sendiri yang terlibat, tau pulak dia nak 'Tutup Mulut'.

Jika sebelum ini, desas desus mengatakan bahawa Zuraida akan disiasat, tapi kenapa sampai hari ni semua masih senyap membisu? Adakah kemewahan Zuraida ini dianggap sebagai kes terpencil?

Apa yang pasti dan kita harapkan, siasatan perlu dijalankan oleh pihak yang berkenaan. Jangan hanya cakap seperti ayam berkokok pagi macam puak Pakatan Haprak tu. Kalau salah ambil tindakan, bukan dengan hanya mendiamkan diri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping