Jumaat, Ogos 05, 2016

Heh! Kalau betul PAS takde nafsu nak turut serta, bermakna himpunan BerSHIT anjuran Pakatan Haprak tu nanti sudah hampir pasti tidak akan mendapat sambutan dari kalangan rakyat.

Kerana hakikatnya, yang dok meramaikan orang menyertai perhimpunan tersebut sebelum ini hanya terdiri dari kalangan penyokong - penyokong PAS yang diperkudakan oleh DAPigs.

Sedangkan pemimpin - pemimpin serta penyokong DAPigs tu hadir sekadar nak berhibur sahaja. Yang bertungkus lumus menjadi benteng hadapan adalah dari kalangan penyokong PAS.

Kalau berlaku kekecohan, yang selalu kena tangkap ialah Unit Amal PAS. Bukannya dari kalangan mereka yang menyokong DAPigs mahupun PKR. Perkara itu memang tidak dinafikan.

Walaupun kali ini, Pakatan Haprak tu cuba nak mempergunakan aura dan pengaruh Tun Mahathir untuk menghasut rakyat turun ke jalan raya, belum tentu ia akan mendatangkan hasil.

Sebab sebelum ini, PAS seperti mana pendirian yang dibuat oleh Presiden PKR sendiri menganggap gerakan yang diterajui oleh Tun Mahathir itu hanya bersifat peribadi semata - mata.

Mungkin sebab itu kepimpinan PAS katanya masih belum membuat sebarang keputusan untuk turut serta dalam perhimpunan BerSHIT yang dicadangkan oleh puak Pakatan Haprak tu nanti.

Perkara itu diluahkan oleh Timbalan Presiden PAS dalam satu kenyataan media hari ini dengan alasan masih tiada pihak yang menjemput atau mengajak mereka berbincang mengenainya.
"Belum ada keputusan. Sehingga kini, tiada jemputan. Tiada perbincangan," demikian maklum balas Timbalan Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man kepada The Star Online menerusi pesanan teks pada Khamis.
Tapi, kalau puak Pakatan Haprak tu tetap juga nak meneruskan hasrat untuk mengadakan perhimpunan BerSHIT tu, maka adalah dengan segala hormatnya dipersilakan. Tinggal lagi, kalau tak dapat sambutan, jangan diorang bagi alasan sebab PAS tak nak turut serta pulak!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Pas tak perlu trlibat dlm prjuangan utk kepentingan individu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu. Tiada perjuangan untuk memperkasakan orang2 Melayu.

      Padam
  2. Sesiapa yg menyertai Bershit adalah kuda tunggangan Dogs & Pigs semata2.

    BalasPadam
  3. Dalang utama BERSIH adalah DAP dan parti itu sangat memusuhi ajaran Islam. Kalau ada orang Melayu yang menyertai juga BERSIH 5 ini mereka adalah terdiri daripada Melayu jenis ternakan DAP dan juga manusia jenis pendendam politik. Padahal dendam adalah sifat Iblis dan setan oleh itu wahai orang Melayu Islam persetankan BERSIH 5 itu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping