Selasa, April 30, 2019

Rasanya, puak Rejim Pakatan Hancing tu sedang seronok menikmati kubang air kencing yang mereka bina sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu. Buktinya cukup jelas apabila satu persatu Fitnah yang dilemparkan mula memakan diri.
.
Jika sebelum Pilihan Raya Umum yang lepas, puak Pakatan Hancing itu bukan main sibuk menjaja Fitnah terhadap Kerajaan Barisan Nasional kononnya wujud usaha untuk menjual kedaulatan Negara kepada China.
.
Tuduhan dan dakwaan yang dibuat itu ekoran tindakan Kerajaan BN pada ketika itu menjalinkan kerjasama Ekonomi secara bersepadu dengan China melalui pembentukan Inisiatif "One Belt, One Road" (OBOR).
.
Salah satu projek dibawah inisiatif ini ialah dengan mewujudkan kawasan Taman Perindustrian dikedua - dua buah Negara. Di Malaysia, lokasi Taman Perindustrian itu adalah di Kuantan yang dinamakan sebagai MCKIP.
.
Namun usaha untuk mewujudkan kawasan taman perindustrian itu menerima kecaman hebat dari puak Rejim Pakatan Hancing yang turut melabelkan usaha itu sebagai salah satu agenda BN untuk menggadaikan kedaulatan Negara.
.
Tapi hari ini, Perdana Menteri kesayangan puak Rejim Pakatan Hancing itu sendiri mengakui bahawa usaha untuk mewujudkan kerjasama melalui inisiatif OBOR itu bukan rancangan China untuk mendominasi.
.
"Kita merasakan rancangan Initiatif Satu Jalur Satu Jalan ini bukanlah rancangan dominasi oleh China, yang pada akhirnya akan dikuasai oleh China, sebaliknya ia adalah dasar ciptaan semua negara dan bukan hanya tertumpu kepada China," katanya hari ini.
.
Dalam erti kata mudahnya, kenyataan Perdana Menteri itu boleh dianggap sebagai satu pengakuan secara terbuka bahawa selama hari ini, dia sendiri tidak memahami tujuan sebenar inisiatif itu dilaksanakan.
.
Sebaliknya, dia terikut - ikut dengan budaya FITNAH yang sememangnya menjadi amalan biasa dikalangan puak Pakatan Hancing tu sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu. Maka hari ini, terpaksa la dia juga bergelumang dalam kolam air kencing yang dibuat sendiri!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Bukan susah nak kenal jenis manusia laknat yang suka minum kencing sendiri, malah sikap buruk dia semasa memegang tampuk pemerintahan dulu pun dah semakin terdedah, dia lupa (nyanyuk) bahawa orang ramai masih menyimpan "manuskrip" lama yang mendedahkan kebobrokan natang ni

    BalasPadam
  2. Memang palatan hancing ni diketuai org yg mulutnya gemar memfitnah, menuduh org lain jahat dan tak sedar penipuannya diketahui semua org didunia ini kerana yg keluar dari mulutnya bukan setakat bau hancing malah bau t*ik. Bila cakap depan pegawai kanan KERAjaan, konon jangan ambik satu sen pun tapi baru lagi dia sedekah projek bandar Msia bernilai RM140 bilion kepada tauke cina yg tolong bayar kedai roti yg konon nak bankrap sedangkan dia ada saham besar. Ini dah kira macam kes gone end, bayar kemudian dapat projek bilion. Bagi kuda tua ni, ianya macam sedekah je, bukan rasuah. Projek Bandar Malaysia ini dilaksanakan oleh DSN dulu melalui 1mdb yg org tua ni canang satu dunia sampai sanggup bayar RM5 juta kpd yahudi yayasan klentong supaya yahudi dajal doj boleh fitnah DSN sebagai kleptokrat melalui 1mdb.
    Bila si tua bangka ini kata projek Bandar Msia membantu ekonomi Msia bererti tuduhan penyamun kpd DSN adalah fitnah semata2. Rupa2nya dia dah dapat ganti pencen dia melalui IPP yg telah menyebabkan negara kerugian berbilion tiap tahun akibat perjanjian berat sebelah yg hanya untungkan kroni dan proksi. Sedangkan kerajaan rugi tapi bila 1mdb berjaya beli semua IPP dan tamatkan perjanjian cekik darah, org tua ini serta kroni/proksi bukanlah rugi tapi tersekat dari terus memerah duit kerajaan, yg juga bererti duit rakyat. Isu ini pernah dibangkitkan oleh LKSial, gone eng, tony chicken dll. Dan kini mereka telah menampakkan belang sebenar sebagai penyamun klepektok krasi dari 22 thn dulu tapi tuduh org lain.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping