Khamis, Ogos 04, 2016

Heh! Ini lagi satu ke-MUNAFIK-an mereka dikalangan pemimpin PKR serta keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri. Apa yang mereka dakwa selama ini hanya sekadar RETORIK semata - mata.

Jika selama ini, habis satu dunia diorang pukul canang menabur dakyah pembohongan kononnya pemenjaraan Si Ketua Penipu tu merupakan satu tindakan yang bermotifkan Politik.

Walhal, Si Ketua Penipu tu dipenjarakan kerana dia telah melakukan jenayah terhadap individu yang juga merupakan Bekas Pembantu Peribadinya. Maka sebab itu dia dipenjarakan.

Tapi, keluarga Si Ketua Penipu tu cuba juga nak memutar-belitkan fakta dan mendakwa kononnya tindakan yang dilakukan terhadap Si Ketua Penipu tu melanggar Hak Asasi Manusia.

Malah diorang juga turut memberikan gambaran seolah - olah pihak Jabatan Penjara Malaysia ni Kejam Gila Babi sehingga menyebabkan Si Ketua Penipu tu merana duduk dalam penjara.

Gambaran yang diberikan seolah - olah penjara di Malaysia ni lebih teruk dari penjara di Guantanamo, Amerika sampai terpaksa diorang heret pihak PBB untuk mengambil tindakan.
Tapi hakikatnya, Si Ketua Penipu tu mendapat layanan bertaraf VVIP selama dia duduk meringkuk dalam penjara. Buktinya jelas apabila Si Ketua Penipu tu bebas keluar masuk penjara sesuka hati.

Cuba Macai atau Barua Pentaksub Si Ketua Penipu tu cerita sikit. Penjara mana atau banduan mana yang didalam dunia mahupun di Malaysia ni yang dapat keistimewaan macam Si Ketua Penipu tu?

Kalau sebelum ini, anak terjatuh pun Si Ketua Penipu tu dibenarkan pergi melawat ke hospital. Kali ini, mak tiri dia masuk hospital sebab jangkitan kuman pun dia dibenarkan keluar. Kalau banduan lain, dapat ke tidak layanan seperti itu? Jangan harap la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping