Selasa, Oktober 11, 2016

Wah!!! Ini boleh masuk cerita 'Panas' ni. Nampak gayanya, kisah skandal 'Lendir' Si Tipah Koyak tu kini dah mula mendapat perhatian dari pelbagai pihak. Maka, pelbagai spekulasi mula kedengaran dikalangan rakyat.

Katanya, Presiden PKR, Wan Azizah sendiri didakwa yang dia mengetahui bahawa orang dua peguam PKR, Si Tipah Koyak dan kekasih gelapnya tu duduk serumah tanpa sebarang ikatan perkahwinan seperti yang didedah blog Captain M.

Tapi blog itu mendakwa, Wan Azizah sengaja mendiamkan diri untuk menjaga reputasi parti memandangkan kedua - dua individu itu adalah Ahli Majlis Pimpinan Pusat dan Kekasih Gelap Si Tipah Koyak tu juga merupakan Ahli Parlimen.
“Selepas siri pendedahan entri FB CheguBad dan page Jeneral M baru-baru ini sumber rapat Presiden PKR Wan Azizah mengesahkan dan telah maklum lebih awal berhubung skandal khalwat Latheefa Koya dan Surendran (bekas) Naib Presiden PKR itu.
“Sumber itu melaporkan satu laporan penyiasatan telah dihantar kepada Presiden Parti di rumahnya lengkap dengan bukti visual kes skandal Latheefa itu. Sebagai peguam Muslim dan Biro PKR perbuatan itu sangat tidak bermoral.
“Wan Azizah Presiden Parti sedia maklum dan membiarkan siasatan sepenuhnya dilakukan. Walau bagaimanapun Wan Azizah memohon salah laku pemimpin PKR ini tidak didedahkan agar tidak menjejaskan imej parti,” dedah blog itu.
Si Tipah Koyak dan Kekasih Gelap dia tu juga merupakan peguam kepada SI Ketua Penipu tu yang sering bersama - sama dalam firma guaman Daim & Gamany yang dimiliki oleh Ahli Parlimen PKR Subang, Sivarasa Rasiah.

Pada 29 Sept lalu, laman portal AIDCNews juga turut pernah membangkitkan persoalan dan bertanya, siapakah dia Ahli Parlimen PKR yang didakwa duduk serumah dengan peguam perempuan PKR yang tanpa berkahwin itu?

Pertanyaan itu dilakukan berdasarkan pendedahan yang dibuat oleh ahli PKR yang dipecat keahlian Si Chagubard tu baru - baru ini yang mendakwa bahawa dia telah menerima bukti mengenai skandal ‘pasangan’ tersebut.
“Baru meneliti detail termasuk visual mengenai skandal seorang peguam (Islam) dan seorang ahli parlimen (Hindu) duduk serumah dan kedua-duanya pasangan lelaki dan perempuan ini ialah pimpinan pusat parti….,” dedah Chegubard.
Walaupun Si Chagubard tu enggan menyatakan identiti mereka yang dimaksudkan didalam pendedahan yang telah dibuat, namun blog Captain M sebaliknya menamakan pasangan itu sebagai Si Tipah Koyak dan Kekasih Gelapnya.

Tapi, jangan la heran sangat jika pendedahan yang dibuat itu betul sekali pun. Nak pulak kalau ianya dikaitkan dengan Si Tipah Koyak tu. Dia ni nama pun dah tak nampak ciri - ciri Islam yang sebenar. Apa yang dia amalkan adalah Islam Liberal. Jadi, setakat bersekedudukan ini tak menjadi heran buat diri dia!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Kerana kuasa sanggup tutup perkara haram. Inilah bakal pemimpin Malaysia.

    BalasPadam
  2. Ya Allah selamat kan bumi Malaysia ni dari jatuh ke tangan org 2 yg bersekedudukan ni. ..

    BalasPadam
  3. Wan azizah sama menanggung dosa si koyak tu.demi dunia WA sanggup tidak bertindak. Mcm pope yg tahu kebenaran islam tapi enggan kerana kehormatan dunia. Bertaubat lah segera sebelum kiamat kecil dtg.

    BalasPadam
  4. Smoga PH cpt trkuboq di gantikn dgn MN, aamiin!

    BalasPadam
  5. Semoga segalanya yg mungkar dilaknati ....dan kembali ke jln yg benar...aamiin

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping