Jumaat, Disember 23, 2016

Alahai Rafizi!!! Jangan la tunjuk sangat sifat SOTONG kamu tu depan orang ramai. Kot ye pun kamu nak sindir Si Mak Lampir dan anak buah dia di Ampang tu, jangan la nak tayang sifat Assobiyah kamu secara terang - terangan. Malu la sikit.

Sepatutnya kamu buat dikalangan kamu sendiri sebelum nak suruh orang lain buat. Betul la Si Rafizi tu dah isytiharkan harta dia sebelum ini. Tapi pemimpin lain dalam parti dia sendiri macam mana? Kenapa dia tak nak suruh buat benda yang sama?

Kenapa tidak dia gunakan kuasa serta kedudukan yang dia ada dalam parti dia tu untuk ambik tindakan dan mengisytiharkan harta mereka sendiri? ATAU, adakah Si Rafizi tu memang tak de keberanian nak suruh diorang buat benda tu?

Setakat tulis surat kepada Perdana Menteri pun dia mampu, kenapa tidak perkara yang sama dilakukan didalam PKR? Kenapa Si Rafizi tu tak tulis surat kepada Ahli Parlimen Ampang tu supaya dia mengambil tindakan tersebut terlebih dahulu?

Kalau betul la Si Rafizi tu nak memperjuangkan soal ketelusan, sepatutnya dia suruh Presiden PKR dan seluruh kepimpinan tertinggi parti dia sendiri untuk buat benda yang sama. Dan rasanya, dengan mereka, dia tak payah tulis surat.

Cukup setakat dia sebut dalam mesyuarat Jawatankuasa PKR. Takkan itu pun Si Rafizi tu tak mampu nak lakukan? Takkan dengan Wan Azizah, Azmin Ali, Nurul Izzah dan sebagainya dia 'Kecut Buah Kerandut' kot? Bacul sangat ke Si Rafizi ni?

Kot kalau sebelum ni, pandai sangat dia nak sindir Anak Ikan Si Zuraidah tu suruh budak tu isytiharkan harta. Tapi setakat mana sangat sindiran Si Rafizi tu? Setara mana sangat dia berjaya membuatkan pemimpin PKR tu sendiri akur dengannya?

Kalau setakat suruh orang lain ni, tak payah cakap besar sangat la Rafizi oi!!! Sedangkan dalam parti kamu sendiri pun masih ramai lagi yang asyik memberikan alasan untuk tidak mengisytiharkan harta yang mereka miliki sejak menguasai Rejim Pakatan Selangor tu. Jadi, tak perlu la dia nak berlagak 'MAKSUM' sangat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. masuk politik utk kaut kekayaan... tak kira parti...sanggup fitnah, cantas hatta 'menghapus'skali pun mereka sanggup...hanya pengikut2 bodoh jer yg sanggup diperbodohkan...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping