Khamis, Disember 08, 2016

Kalau dah tak suka, Blah La!!! Nak tunggu apa lagi ye tak. Kalau ikutkan ayat budak - budak Hipster sekarang, gitu je ayat yang akan diberikan. Tak payah nak susah - susah tulis kata 'Boleh Keluar Parti' dan sebagainya. Baik sangat la pulak.

Hanya kerana semata - mata ada dikalangan ahli DAPigs yang tidak bersetuju dengan tindakan yang dilakukan oleh pemimpin parti itu yang menerima kehadiran Tun Mahathir sebelum ini membuatkan pemimpin tertinggi DAPigs meroyan.

Maka sebab itu ada dikalangan mereka yang mengeluarkan ayat sedemikan dan dianggap seolah - olah memberi keutamaan kepada bekas Perdana Menteri itu berbanding ahli - ahli mereka yang selama ini setia kepada perjuangan parti.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, pimpinan DAPigs mendesak agar mana - mana ahli yang tidak bersetuju dengan tindakan parti yang mengalu - alukan kehadiran Tun Mahathir turut bersama - sama mereka boleh keluar dari parti.

Alasan mereka, tindakan DAPigs yang menerima kehadiran Tun Mahathir itu adalah sebahagian dari demokrasi yang diamalkan didalam parti dan ianya sama sekali tidak melanggar prinsip yang diperjuangkan oleh DAPigs selama hari ini.
“Kita perlu kumpulkan kekuatan semua orang untuk pastikan Umno dan BN tewas pada pilihan raya nanti. Jadi dimana salahnya? Kami masih berprinsip. Menjadi sekutu orang yang juga mahu menjatuhkan rejim yang korup tidak bermakna kami mengorbankan prinsip.”
“Orang itu (yang mahu menewaskan BN) perlu dihalau atau disambut dengan tangan terbuka?” kata Ramasamy selepas perasmian program Pengubahan Francais Perusahaan Kecil dan Sederhana di Hotel Sunway, Seberang Jaya.
Soalnya, bagaimana pula dengan kenyataan - kenyataan yang dibuat oleh pimpinan tertinggi DAPigs selama hari ini yang menganggap Tun Mahathir sebagai 'Musuh Utama DAPigs' dan melabelkan dia seorang pemimpin Ultra Melayu?

Tidakkah itu membuktikan bahawa pemimpin DAPigs yang pernah menyatakan perkara tersebut sebagai golongan MUNAFIK yang tidak mempunyai prinsip dan pendirian serta sanggup menggadaikannya demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri?

Apa yang lebih penting, pemimpin DAPigs yang keluarkan kenyataan itu lupa persoalan utama yang dibangkitkan oleh ahli parti diperingkat akar umbi iaitu mengenai pembohongan yang telah dilakukan mereka secara terbuka sebelum ini.

Pertamanya, DAPigs sebelum ini sering kali mendakwa Tun Mahathir sebagai seorang pemimpin yang tidak berguna dan tidak boleh dipercayai. Tapi sekarang, mereka pulak yang mengagung - agungkan bekas Perdana Menteri Malaysia tu.

Kedua, sebelum ini DAPigs sendiri mengumumkan bahawa Tun Mahathir tidak dijemput untuk menghadiri Konvensyen parti itu kerana didakwa tidak bergabung dengan Pakatan. Tapi bila tiba hari kejadian, kenapa dia boleh tiba - tiba hadir?

Makanya, ahli DAPigs yang bertindak keluardari parti itu merasakan diri dia telah ditipu oleh pimpinan DAPigs yang pada hakikatnya hanya sekadar berjuang demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri semata - mata. Apa yang diluahkan oleh pemimpin parti itu selama hari ini hanya sekadar Retorik Politik yang memualkan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Nak kuasa punya pasal habis tonggang terbalik. Matlamat menghalalkan cara.

    BalasPadam
  2. Ape nak heran dgn DAPig.. peliwat.. yang mana karpal kata ade bukti pon DAPig boleh angkat jadi PM.. ni kan pulak mahakader.. da dpt kuasa nnt.. DAPig spin balik tumbangkan beruk melayu ni.. nnt dia cakap kat rakyat.. dah jumpa bukti anwar mmg penjubo dan mahakader penyamun.. maklumlah.. kuasa dah kat tangan.. konon file dah trbongkar... bodohnya melayu pencacai pakatan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping