Selasa, Disember 13, 2016

Hehehe!!! Memang kelakar betul Pengarah Komunikasi parti Ternakan DAPigs ni. Punya la dia benci sangat kepada PAS, sehingga tahap DNA pun dia takut jugak? Nampak sangat yang Si Khalid Samad ni jenis manusia yang mudah lupa diri.

Ternyata, Si Khalid Samad ni lupa bahawa PAS merupakan pentas nama dia dijulang dalam Politik di Malaysia. Tanpa PAS, mana mungkin orang akan kenal siapa Si Khalid Samad ni walaupun dia ada abang dalam kancah Politik tempatan.

Hakikatnya, Si Khalid Samad ni naik atas nama PAS. Tapi dek kerana jiwa dan kiblat Politik dia kini lebih cenderung kepada DAPigs, maka sebab itu dia rela menjadi Pengkhianat kepada parti yang pernah menjulang nama dia suatu ketika dulu.

Tapi, tindakan yang dilakukan oleh Si Khalid Samad tu bukannya sesuatu yang mengejutkan. Sebaliknya, pengkhianatan yang dilakukan selama hari ini pun bukannya baru. Bahkan dah banyak kali dia suka buat benda yang sama.

Kot kalau sebelum ini, Si Khalid Samad tu pernah juga mengkhianati individu yang membantu dia naik dalam Politik PAS iaitu Datuk Dr. Hasan Ali sehingga menyebabkan bekas pemimpin PAS itu dikenakan tindakan disiplin oleh pihak parti.

Malah Si Khalid Samad tu bukan sahaja menjadikan Datuk Dr. Hasan Ali sebagai 'Musuh Ketat' dia dalam Politik. Sebaliknya, dia juga turut pernah menabur fitnah dan menyebar dakwayh pembohongan terhadap bekas Pesuruhjaya PAS Selangor itu.

Akibat sifat buruk yang dipamerkan oleh Si Khalid Samad tu membuatkan dia terpaksa membayar denda sebanyak RM 200 ribu kepada Datuk Dr. Hasan Ali kerana didakwa menerima tajaan dari syarikat SYABAS untuk membiayai pertubuhan JATI.

Maka, secara kesimpulannya, desakan yang dibuat oleh Si Khalid Samad ni secara tidak lansung membuktikan bahawa dia bukan sahaja Tidak Layak menjadi pemimpin kerana sifat dengki dan lupa dirinya itu. Bahkan dia juga Tidak Layak untuk menjadi seorang 'Role Model' bagi generasi muda dimasa akan datang!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Ini kaki fitnah yg selalu nak tunjuk hebat.

    BalasPadam
  2. Jgn harap aku undi ko lg kt s.alam

    BalasPadam
  3. Dia ni kalau berbincang atau berbahas selalu keluar tajuk.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping