Jumaat, Disember 16, 2016

Heh! Memang bagi sesetengah pihak, ianya satu perkara yang sangat mengejutkan apabila anak kepada Si Ketua Penipu tu boleh bersetuju dengan orang yang pada suatu ketika dahulu dilabelkan sebagai pemimpin 'Zalim' dan 'Kejam'.

Apatah lagi jika orang itu yang bertanggungjawab menggugurkan jawatan Timbalan Perdana Menteri dan memecat bapanya sendiri diatas tuduhan yang sangat menjijikkan hanya semata - mata kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi.

Tapi, itulah yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah ni apabila dia sanggup memberi sokongan kepada kenyataan yang dibuat oleh Tun Mahathir terhadap PAS yang masih enggan menyertai Pakatan Haprak tu bagi menghadapi PRU akan datang.

Kata Nurul Izzah, PAS akan berada dalam keadaan kebinggungan hanya semata - mata kerana keputusan parti tu yang enggan menyertai gabungan pembangkang untuk berhadapan dengan Barisan Nasional menjelang Pilihan Raya kelak.
“Saya akan ulangi apa yang dikata oleh Dr Mahathir Mohamad….saya kata kita mahu keluar daripada kebingungan kembali kepada kebijakan. Maka yang kita perlukan lakukan memperkuatkan gerakan melawan UMNO/BN.
“Sesiapa yang tidak mampu bersama dalam agenda ini akan membangkitkan kebingungan, bukan kebijakan,” katanya.
Dalam erti kata lainnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu mahu melabelkan PAS sebagai sebuah parti yang bengong dan tidak bijak hanya semata - mata kerana parti itu tidak mahu bergabung dengan puak Pakatan Haprak tu.

Dan, dek kerana dia kemaruk sangat nak mendapatkan sokongan, maka terpaksa la dia bersetuju dengan orang yang pernah dilabelkan sebagai Diktator yang mempunyai agendanya yang tersendiri hanya kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia. Kalau tidak, mana mungkin dia boleh menang dalam Pilihan Raya!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. Betina ni yg bengap...keturunan kotor

    BalasPadam
  2. Izzah sebenarnya dah bingung sbb org semakin lupa kpd perjuangan utk bebaskan bapanya yg dipenjara atas kesalahan liwat.

    BalasPadam
  3. kenapala pompuan ni jadi cenggini? ko tu bodoh nak ajak org lain jd bodoh mcm dia jugak...khianat perjuangan parti bapak sendiri..baghal

    BalasPadam
  4. PAS dah buat Madey dan pompuan ini bengong sebenarnya.
    Itu pasal cakap sudah sama-sama merapu.
    Hahaha...!

    BalasPadam
  5. Siapa yang dah bingun Nurul Izah oiii?

    BalasPadam
  6. PAS ada pendirian sendiri sebagai sebuah pertubuhan politik kedua terbesar untuk orang2 melayu..
    Perjuangan untuk mnegakkan islam sebgai asas PAS..
    jadi kita smua kena hormat kputusan PAS yng cerai talak 3 ngan DAP dan yng ada kna mngena Ngan DAP...
    Nmpak2 nye nurul ezah yng kbingungan sbenar nye...krana parti PAS lah yng bekerja tersngat kuat mngerakkan.mngembeling ahli2 mereka dalm PAKATAN...tanpa PAS..jelas PAKATAN akn kehilangan jentera pilihanraya yng sngat efisien...
    Dan yng sngat2 mnakut kn mereka sekira nya..DUA PARTI TERBESAR ORANG2 MELAYU PAS DN UMNO BEKERJASAMA MNGHADAPI PRU14 NNT..PAKATAN AKN MNGALAMI KKALHAN TRUK..YANG TK MMPU MEREKA BAYANGKAN...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping